Paulina Smaszcz-Kurzajewska reklamuje klinikę medycyny estetycznej Estell
Zaczęła się wizerunkowa kampania reklamowa kliniki medycyny estetycznej Estell (należącej do Enel-Medu), której bohaterką jest dziennikarka i prezenterka Paulina Smaszcz-Kurzajewska. Akcję, pod hasłem „Dobry wygląd nie zna wieku. Bądź piękna”, przygotowały Ambasada Brand Communications, Iza Grzybowska i Starcom.
- W tym roku świętujemy pierwsze urodziny kliniki medycyny estetycznej Estell. Z tej okazji zaprosiliśmy do współpracy Paulinę Smaszcz-Kurzajewską, znaną i cenioną dziennikarkę, która uosabia dojrzałe piękno płynące z siły osobowości i zadbanego, zdrowego wyglądu - tłumaczy Agnieszka Rodak, dyrektor ds. marketingu i komunikacji centrum medycznego Enel-Med. - W naszej kampanii chcemy podkreślić jak ważna jest harmonia ciała i ducha. To podstawa, by czerpać z życia satysfakcję, z odwagą stawiać czoła codziennym wyzwaniom i sięgać po marzenia - opisuje.
- Mówię głosem kobiety po czterdziestce, która czuje się dobrze ze swoim ciałem, osobowością, charakterem i doświadczeniem życiowym. Chcę przekonywać Polki, że bez względu na wiek, zasługują na to, by dobrze czuć się we własnym ciele, a przez to emanować pięknem i pozytywną energią - mówi Paulina Smaszcz-Kurzajewska.
Od bieżącego tygodnia Smaszcz-Kurzajewska prowadzi co wtorek popołudniowy program na żywo o zdrowiu w Wirtualnej Polsce.
Kampania kliniki Estell będzie prowadzona w prasie (magazyny kobiece), internecie (portale horyzontalne i serwisy kobiece) oraz na outdoorze (billboardy w Warszawie). Potrwa do końca października
Kreacją reklam zajęła się agencja Ambasada Brand Communications, a zdjęcia Pauliny Smaszcz-Kurzajewskiej wykonała Iza Grzybowska. Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Paulina Smaszcz-Kurzajewska reklamuje klinikę medycyny estetycznej Estell