Youtuber Paweł Svinarski w kampanii Old Spice
Trwa kampania reklamowa realizowana przez Abstra dla marki Old Spice (P&G), związana z promocją nowej linii produktów dla mężczyzn Deep Sea.
Działania w ramach kampanii obejmują kreację i produkcję spotów reklamowych z udziałem youtubera Pawła Svinarskiego (z kanału Grupy Abstra "Dla Pieniędzy") oraz serię odcinków z twórcami wybranych kanałów na YouTube (Abstrachuje.TV, WiP Bros i Hajlajt).
- Naturalne podobieństwo Pawła do legendy Old Spice – Isaiaha Mustafy, skłoniło nas do wyprodukowania adaptacji spotu globalnego dla serii produktów Deep Sea. Ponadto dystans, jaki marka Old Spice pokazuje od lat, pozwoliła na swobodę kreacji, idealnie wpisując się w DNA – zarówno ABSTRA jak i naszych twórców - mówi Olek Wandzel, CEO Abstra.
Kampania została wsparta komunikacją na instagramowych profilach twórców.
Uzupełnieniem wszystkich działań jest prowadzona na TikToku zabawa skierowana do konsumentów #OldSpiceChallenge. Jej celem jest zachęcenie użytkowników platformy do nagrywania krótkich video, w których będą mogli pokazać swój efekt odświeżenia z użyciem produktów z linii Deep Sea, wykorzystując stworzony na potrzeby akcji motyw muzyczny z kultowym dźwiękiem gwizdka od Old Spice.
Akcję promują dwa formaty reklamowe - brand takeover oraz topview. W obydwu formatach wykorzystany został wizerunek Pawła Svinarskiego, który bierze udział w challenge’u. Nagrodą główną w konkursie jest deskorolka terenowa.
Kampania potrwa do końca czerwca.
Za kreację i produkcję spotów oraz formatów reklamowych odpowiada ABSTRA. Działania, realizowane w ramach kampanii koordynuje MediaCom.
Dołącz do dyskusji: Youtuber Paweł Svinarski w kampanii Old Spice
Zerknijcie jak to robi Unilever na różnych rynkach. Komunikacja jest długo testowana a później dopiero następuje egzekucja...