Paweł Treściński: z Bonnier Business Polska do YieldRiser w KnowledgeHub
Paweł Treściński zaczął pracę jako dyrektor sprzedaży w YieldRiser, nowej spółce funduszu KnowledgeHub. Wcześniej był związany m.in. z wydawnictwami Bonnier Business Polska i Amconex.
W YieldRiser Treściński będzie odpowiadał za zarządzanie operacyjne projektem, obsługę i pozyskiwanie wydawców oraz analizę potencjałów, negocjowanie i ustalanie warunków współpracy, a także promocję firmy wśród wydawców.
YieldRiser to rozwiązanie skierowane do wydawców internetowym, którym daje profesjonalne narzędzia do lepszej sprzedaży powierzchni reklamowej. - Paweł odpowiedzialny będzie za całościowy kształt relacji z wydawcami oraz budowę efektywności operacyjnej YieldRisera. Wsparcie tak doświadczonego dyrektora z pewnością szybko zaowocuje wypłynięciem spółki na szerokie wody oraz poprawą rynkowej sytuacji wydawców zarówno tych małych jak i dużych witryn - przekonuje Marcin Woźniak, prezes funduszu KnowledgeHub.
Poprzednio Paweł Treściński pełnił funkcję product managera „Pulsu Biznesu” w Bonnier Business Polska, a wcześniej pracował m.in. jako dyrektor biura reklamy w firmie Amconex wydającej pismo „21 wiek” oraz na takim samym stanowisku w wydawcy tygodnika „M jak Miłość”.
Dołącz do dyskusji: Paweł Treściński: z Bonnier Business Polska do YieldRiser w KnowledgeHub