Pawełek w reklamach „budzi radność” na imprezie (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa batonów Pawełek, w której występuje zebra znana z reklam innych produktów E.Wedel. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe PZL, Geometry Global, OMD i Walk PR.
Spot z kampanii pokazuje, jak zebra charakterystyczna dla reklam Wedla daje dziewczynie idącej na imprezę zapas batonów Pawełek. Jest to podsumowywane hasłem „Pawełek budzi radność”.
W poprzedniej kampanii Wedla z wizerunkiem zebry była promowana Czekotubka.
W ramach akcji batonów Pawełek rozpoczęto konkurs, w którym do wygrania jest 50 podwójnych wejściówek na domówkę, gdzie gospodarzem będzie bloger Wujaszek Liestyle, a o oprawę muzyczną zadba kolektyw DJskiego Princess Rap.
Aby mieć szansę na zaproszenie, należy wejść na stronę pawelek.wedel.pl, odgadnąć hasło wstępu i odpowiedzieć na pytanie „Jaki jest Twój sposób, by obudzić radość na imprezie?”. Autorzy 10 najlepszych odpowiedzi wygrywają nie tylko zaproszenie na domówkę z Pawełkiem, ale również głośniki JBL. Konkurs potrwa do 9 września.
Kampania reklamowa obejmuje telewizję, outdoor, internet oraz prasę.
Kreacją i produkcją spotu zajęła się agencja PZL, aktywności w internecie prowadzi agencja Geometry Global, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy OMD, natomiast za wsparcie PR, organizację imprezy oraz koordynację działań z influencerami odpowiada agencja Walk PR.
Dołącz do dyskusji: Pawełek w reklamach „budzi radność” na imprezie (wideo)