SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Pełnia smaku. Pełnia energii z natury” w kampanii makaronu Lubella (wideo)

W telewizji ruszyła kampania linii pełnoziarnistych makaronów Lubella Pełne Ziarno (produkowanego przez Grupę Maspex Wadowice) pod hasłem „Pełnia smaku. Pełnia energii z natury”. Akcję przygotowały firmy GPD i Mindshare Polska.

Spot promujący linię makaronów Lubella Pełne Ziarno przedstawia zadowoloną rodzinę przy stole, zajadającą się daniami z pełnoziarnistym makaronem.

Reklama w animowanej formie pokazuje też benefity płynące z faktu, że makarony Lubella Pełne Ziarno produkowane są z mąki pełnoziarnistej - zawarte w nich mangan i fosfor wpływają na prawidłowy metabolizm energetyczny. Jednocześnie spot podkreśla, że makaron pełnoziarnisty dzięki różnym formom - świdry, spaghetti, tagliatelle, kokardki, penne - może sprawdzić się w wielu daniach.

Kreacją kampanii zajęła się agencja GPD, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Dołącz do dyskusji: „Pełnia smaku. Pełnia energii z natury” w kampanii makaronu Lubella (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl