„Nie musisz się ograniczać” w reklamach bezalkoholowej Perły (wideo)
Wystartowała internetowa kampania reklamowa bezalkoholowej wersji piwa Perła (produkowanego przez Browary Lubelskie Perła). Spoty do akcji, realizowanej pod hasłem „Nie musisz się ograniczać”, przygotowało Please Productions.
W reklamach występują m.in. chłopak wykonujący akrobacje na deskorolce, tatuator Paweł Reduch oraz grupa przyjaciół na wakacjach w egzotycznej części świata. Wszyscy bohaterowie piją przy tym bezalkoholową wersję piwa Perła.
Spoty mają odzwierciedlać hasło Nie musisz się ograniczać”.
Kampania jest realizowana w internecie, obejmuje m.in. platformy społecznościowe.
Spoty do niej przygotowała firma Please Productions.
Działania reklamujące alkoholową wersję piwa Perła od ponad roku są prowadzone pod hasłem „Nad jednym nie musisz się zastanawiać”. W ostatnim spocie wystąpiła para szykująca się do randki.
Dołącz do dyskusji: „Nie musisz się ograniczać” w reklamach bezalkoholowej Perły (wideo)