Perrigo wybiera SEC Newgate CEE
Agencja SEC Newgate CEE buduje markę korporacyjną firmy farmaceutycznej Perrigo Poland.
Dotychczas Perrigo Poland inwestowała wyłącznie we wzmacnianie marek produktowych, w bieżącym roku zdecydowała się wzmocnić swoją rozpoznawalność jako korporacyjny brand parasolowy.
Do tego zadania wybrała w przetargu agencję SEC Newgate CEE, która jest odpowiedzialna za strategię budowania marki korporacyjnej Perrigo wśród trzech kluczowych grup interesariuszy – pracowników, najlepszych na rynku talentów/potencjalnych pracowników oraz partnerów biznesowych. Platformą komunikacji jest profil firmy na LinkedIn, który pełni funkcję hub informacyjnego.
„PERRypetie nasze codzienne”
W ramach kampanii „PERRypetie nasze codzienne” prezentowane są aktywności firmy i jej pracowników, dotyczące kampanii marek z portfolio Perrigo, innowacji produktowych czy aktywacji w kanałach sprzedaży. Kampanii social media towarzyszą działania z zakresu employer branding oraz employee advocacy. Współpraca obejmuje również szkolenia z obszaru social media dla pracowników oraz doradztwo w zakresie budowania marek osobistych.
Po stronie klienta za projekt odpowiada Anna Skrobotun, HR manager. Obsługą projektu dla Perrigo Poland zajmuje się zespół Creative agencji SEC Newgate CEE, zarządzany przez Joannę Poniatowską, Founding Partner agencji. Team kreatywny, który na co dzień pracuje z klientem to: Zbigniew Tworek (digital director), Aleksander Ploetzing (junior project manager), Agata Rychlik (creative director), Justyna Saciuk (content manager), Magdalena Major (art director).
Obecnie w portfolio Perrigo Poland znajdują się między innymi Iwostin, Emolium, Loxon, Lactacyd, Tymianek i Podbiał, Capivit, Coldrex, Niquitin, Capivit, Coldrex, Solpadeine.
Dołącz do dyskusji: Perrigo wybiera SEC Newgate CEE