Perypetie z ciocią i wujem w reklamach Pakietu Elastycznego w Providencie (wideo)
Provident Polska w nowej kampanii, opartej na humorystycznych spotach z ciocią i wujem, reklamuje pożyczki z Pakietu Elastycznego. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Opus B, AdHeads i OMD.
Kampania podkreśla najważniejszą zaletę promocji Pakiet Elastyczny - możliwość zawieszenia spłaty pożyczki nie tylko w przypadku nadzwyczajnych wydarzeń (pobyt w szpitalu, kradzież mienia, zniszczenie mieszkania), ale też jeśli klient po prostu tego chce. W drugiej odsłonie reklamowana będzie oferta Lekki Start dla nowych klientów, w której można zyskać do 300 zł rabatu, biorąc tysiąc zł pożyczki.
Spoty w żartobliwy sposób pokazują, czym oferta Providenta różni się od wuja Edwarda na weselu i cioci z Ameryki.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Kampania obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie i regionalne), internet oraz punkty sprzedaży (materiały BTL). Ruszyła 19 sierpnia, potrwa do końca września.
Reklamy do telewizji i internetu przygotowała agencja Opus B, a internetowe i BTL-owe - agencja AdHeads. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: Perypetie z ciocią i wujem w reklamach Pakietu Elastycznego w Providencie (wideo)