SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Pewny wybór” reklamuje szynkę Morliny (wideo)

Pod hasłem „Morliny - pewny wybór” ruszyła telewizyjna kampania reklamowa szynki konserwowej Morliny (Animeks). Akcję przygotowały agencja Lowe GGK i dom mediowy MEC.

Kampania Morlin opiera się na 30-sekundowym spocie przedstawiającą zabawną scenę rodzinną, która przekonuje, że szynkę tej marki można wybierać „w ciemno”. Celem akcji jest budowanie wizerunku Morlin jako marki oferującej produkty stałej, wysokiej jakości.

Kreację kampanii przygotowała agencja Lowe GGK, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.

Dołącz do dyskusji: „Pewny wybór” reklamuje szynkę Morliny (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
GMOniszczyDNA
niezabawny jest tylko sklad szynki morliny same toksyczne ulepszczce i konserwanty 3 swiat w porownaniu do zachodu polecam szynki bez syfu ze 100 % zawartoscia miesa amerykanskiej firmy applegates farm

http://www.applegate.com/products/natural-black-forest-ham

juz nie mowiac ze swinia nie jest kompatybilna z homo sapiens ponadto zawiera tony pasozytow ktorych pieczenie nie zabija... stad u polakow zawsze tyle narosli roznych gozow
0 0
odpowiedź
User
kasia
super !!!!!
0 0
odpowiedź