PGE wybiera agencje kreatywne do dwuletniej współpracy
PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła przetarg, w którym wybierze dwie agencje kreatywne do działań wizerunkowych w zakresie ATL i BTL. Będzie z nimi pracować przez dwa lata.
Przetarg PGE dotyczy usług polegających na przygotowywaniu koncepcji w zakresie kreacji wizerunku marki, przy zachowaniu spójności w obrębie formatu kreatywnego oraz systemu identyfikacji wizualnej PGE, szukając jednocześnie indywidualnych rozwiązań wyróżniających markę na rynku.
W ramach współpracy agencja odpowiedzialna będzie za kreację i realizację (produkcję) kampanii reklamowych w tym: produkcje spotów telewizyjnych, radiowych, layoutów prasowych, kreacji do Internetu oraz wszelkich innych materiałów reklamowych do według bieżących potrzeb komunikacji marketingowej PGE.
Spółka oczekuje nawiązania współpracy w celu kontynuacji budowy wizerunku marki PGE oraz promocji produktów PGE zgodnie z strategią marki.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pge-rachunki-ceny-rzadowa-tarcza-solidarnosciowa ##
W przetargu mają zostać wybrane dwie agencje kreatywne, które będą obsługiwać PGE przez dwa lata. Zajmą się m.in. zarówno produkcją i kreacją materiałów na nośnikach ATL (telewizja, radio, outdoor oraz internet), jak i materiałów BTL (ulotki, plakaty, foldery, rollupy, mailing).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Do ich obowiązków należeć będzie m.in. opracowanie linii kreatywnych do kampanii reklamowych oraz aktualizacja przygotowanego,materiału do komunikacji w kolejnych edycjach; przygotowywanie key visual (dalej KV) kampanijnych wraz z opracowaniem tekstu do materiału, według opisanej specyfiki w briefie; przygotowywanie oraz produkcja materiałów BTL; opracowanie linii kreatywnej oraz produkcja materiałów reklamowych do wszelkich działań promocyjnych np. wspierających projekty sponsorskie PGE związane z mecenatem kultury i sportu, wsparcie działalności CSR, wizerunkowa i/lub edukacyjna komunikacja projektów strategicznych realizowanych w Grupie PGE, projekty z zakresu employer brandingu; prace kreatywne: przygotowania projektów graficznych, scenariuszy filmowych wraz ze storyboardami, scenariuszy radiowych oraz nadzór kreatywny nad procesem produkcyjnym (produkcja filmów, spotów radiowych, materiałów printowych).
O wyborze zwycięskich agencji zdecydują: cena (55 proc.), doświadczenie agencji/zadanie przetargowe (30 proc.) oraz portfolio agencji - doświadczenie i kompetencje (15 proc.).
Przetarg trwa do 30 czerwca br.
Obecnie za obsługę reklamową PGE Polskiej Grupy Energetycznej odpowiadają agencje Publicis Poland i GoldenSubmarine.
Dołącz do dyskusji: PGE wybiera agencje kreatywne do dwuletniej współpracy