PGNiG z wizerunkową kampanią „Gramy z Wami od lat”
Spółka Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo rozpoczęła kampanię wizerunkową „Gramy z Wami od lat”. Pokazuje w niej swoje zaangażowanie jako sponsor drużyn piłki ręcznej.
Celem akcji jest zwiększenie rozpoznawalności i świadomości PGNiG jako sponsora polskiej piłki ręcznej wśród kibiców oraz partnerów biznesowych.
– Sponsoring sportu stanowi bardzo ważny obszar działań marketingowych i społecznych podejmowanych przez naszą spółkę. Poprzez zaangażowanie w sport chcemy promować zasady i wartości ważne dla PGNiG. Popularyzując zasadę „gramy fair play” i wspierając nasze drużyny, pragniemy dostarczać Polakom piękne emocje oraz inspirować i edukować młode pokolenia – powiedział Paweł Majewski, prezes zarządu PGNiG.
Kampania „Gramy z Wami od lat” zakłada emisję specjalnych billboardów reklamowych w postaci 8-sekundowych spotów na antenach TVP1 i TVP Sport przed „Serwisem sportowym” i „Sportowym Wieczorem” oraz spot radiowy na antenach Programu 1 i 3 Polskiego Radia.
Kampanię wizerunkową „Gramy z Wami od lat” w internecie będzie wspierał 30-sekundowy spot reklamowy, a reklamy pojawią się w kilkunastu tytułach prasowych i na portalach internetowych.
Kampania potrwa do końca stycznia tego roku.
PGNiG sponsorem piłki ręcznej
PGNiG, jako sponsor strategiczny, od 2010 roku angażuje się we wsparcie i rozwój piłki ręcznej. Spółka wspiera seniorskie, młodzieżowe i juniorskie reprezentacje Polski kobiet i mężczyzn jako sponsor strategiczny. Dodatkowo od 2016 roku PGNiG jest sponsorem tytularnym rozgrywek ligowych (PGNiG Superliga) oraz Pucharu Polski (PGNiG Puchar Polski). Spółka zaangażowała się również w sponsoring plażowej piłki ręcznej.
Dołącz do dyskusji: PGNiG z wizerunkową kampanią „Gramy z Wami od lat”