Philips reklamuje blendery z technologią Speedtouch (wideo)
Ruszyła kampania promująca nową serię blenderów Philips z technologią Speedtouch. Akcję przygotowały firmy Carat Polska, Amnet Polska oraz iProspect Polska (należące do Dentsu Aegis Network Polska).
Reklamy blenderów Philips podkreślają, że działająca w nich technologia Speedtouch pozwala na kontrolę prędkości za pomocą siły nacisku. Kampania informuje też o promocji, w ramach której można przez 30 dni testować urządzenie, a jeśli nie będzie się z niego zadowolonym, można je oddać i otrzymać zwrot pieniędzy.
Akcja obejmuje telewizję (30-sekundowy spot w kanałach ogólnych i tematycznych) oraz internet (różne formaty reklamowe w serwisach tematycznych i lifestylowych). Potrwa do końca kwietnia.
Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska, a działania w internecie realizują agencje Amnet Polska oraz iProspect Polska.
Dołącz do dyskusji: Philips reklamuje blendery z technologią Speedtouch (wideo)
http://www.ladyofthehouse.pl/3-pomysly-na-lunch-jeden-blender-film/