Piątnica promuje serki homogenizowane
Wystartowała 5-tygodniowa kampania reklamowa serków homogenizowanych z Piątnicy. Spoty, które będą emitowane w telewizji, na platformach VOD i YouTube, podkreślają naturalny skład i ponadczasowy, pyszny smak produktów oraz prezentują szeroką gamę smaków.
Serki homogenizowane z Piątnicy dostępne są w sześciu wariantach: waniliowym, truskawkowym, ciasteczkowym, kokosowym, stracciatella oraz naturalnym. Produkowane są według tradycyjnej receptury z najwyższej jakości mleka od lokalnych dostawców. Mają prosty i naturalny skład.
Jak podaje producent, serki homogenizowane z Piątnicy to druga najczęściej kupowana marka w Polsce w kategorii FMCG.
Rozpoczęta kampania potrwa 5 tygodni. Prowadzona jest w głównych stacjach telewizyjnych oraz na platformach VOD i YouTube.
Dołącz do dyskusji: Piątnica promuje serki homogenizowane