„Pierwsza miłość” liderem reklamowym wśród seriali, Polsat przed TVN
W czołówce seriali, które w pierwszym kwartale br. miały największe wpływy z reklam, są dwie produkcje Polsatu i trzy TVN-u. Najwięcej w tym okresie zarobił serial „Pierwsza miłość” Polsatu.
Najlepiej zarabiającym na reklamach serialem w I kwartale br. był emitowany na antenie Polsatu w dni powszednie serial „Pierwsza miłość”- wynika z raportu Nielsen Audience Measurement (dane cennikowe netto, bez rabatów). Ta produkcja zarobiła 63,5 mln zł, czyli 15,5 proc. więcej niż w I kwartale 2015 roku.
Drugie miejsce należy do kolejnego serialu Polsatu - „Świat według Kiepskich” zarobił w omawianym okresie 55,6 mln zł, czyli 45,8 proc. więcej w skali roku.
Na podium znalazł się też paradokument TVN - serial „Szpital”. Ta produkcja przyniosła stacji wpływy z reklam w wysokości 54,1 mln zł - 4,7 proc. mniej niż w I kwartale ub.r.
Na reklamy przy „Ukrytej prawdzie” (TVN) reklamodawcy wydali 40,6 mln zł (23 proc. więcej), a przy serialu „Na Wspólnej” (TVN) - 40,3 mln zł, czyli 6,5 proc. mniej niż rok temu.
Top 5 seriali tv z największymi wpływami z reklam | |||
(dane cennikowe Nielsen Audience Measurement) | |||
WIRTUALNEMEDIA.PL | I-III 2015 | I-III 2016 | zmiana proc. |
Pierwsza miłość – Polsat | 55 017 335 zł | 63 523 055 zł | 15,5 |
Świat według Kiepskich – Polsat | 38 118 150 zł | 55 566 600 zł | 45,8 |
Szpital – TVN | 56 727 775 zł | 54 076 690 zł | -4,7 |
Ukryta Prawda – TVN | 32 990 935 zł | 40 594 950 zł | 23 |
Na Wspólnej -TVN | 43 063 520 zł | 40 266 545 zł | -6,5 |
Dołącz do dyskusji: „Pierwsza miłość” liderem reklamowym wśród seriali, Polsat przed TVN