SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Pierwszy Dzień Beztroski" w świątecznej aktywacji Dan Cake. Na jeden dzień zamknięty profil marki na Facebooku

Marka pieczywa i ciast Dan Cake startuje z nową, bożonarodzeniową aktywacją konsumencką. Zaprasza wszystkich do tego, by drugiego dnia Świąt celebrować "Pierwszy Dzień Beztroski".

Celem akcji jest zachęcenie konsumentów do wypoczynku drugiego dnia świąt bożonarodzeniowych.

Dan Cake zaprasza wszystkich do tego, by drugiego dnia Świąt celebrować pierwszy Dzień Beztroski.

W ramach aktywacji powstały dwa spoty, w których użytkownicy postawieni są przed jedynym w okresie świąt, naprawdę prostym wyborem: Strucla albo Rolada. Filmy można obejrzeć na YouTube oraz na stronie internetowej akcji.

Zamknięty profil marki na Facebooku

Zwieńczeniem aktywacji będzie symboliczne zamknięcie profilu marki na Facebooku na cały dzień 26 grudnia.

Kampania potrwa do 27 grudnia.

Za koncept strategiczny, scenariusz spotów, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony www akcji odpowiadała agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację akcji w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami.

Spoty zostały zrealizowane przez Pink Media, a budowanie zasięgów i kampanię reklamową w Google, na Facebook’u i Instagramie realizuje adCookie.

Dołącz do dyskusji: "Pierwszy Dzień Beztroski" w świątecznej aktywacji Dan Cake. Na jeden dzień zamknięty profil marki na Facebooku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl