"Śniadanie w pełnym składzie" reklamuje bułeczki Dan Cake
W związku ze zbliżającym się rokiem szkolnym marka Dan Cake rusza z kampanią Bułeczek Mlecznych. Zaplanowane są wysokozasięgowe działania marketingowe, na które składa się ogólnopolska kampania telewizyjna, digitalowa oraz outdoorowa.
Spoty, w wariantach 15" i 8", promujące Bułeczki Mleczne Dan Cake jako sposób na szybkie i udane rodzinne śniadanie, będą emitowane w najważniejszych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (Polsat, TVN i TVP). Spot w digitalu będzie można zobaczyć na platformach VOD oraz w mediach społecznościowych, w wersjach: 15" i 6".
– Bułeczki mleczne to flagowy produkt z naszej oferty. Od wielu lat utrzymujemy pozycję lidera w tym segmencie, między innymi dzięki wysokiej i powtarzalnej jakości, szerokiej dystrybucji oraz systematycznym nakładom na budowanie zarówno wizerunku marki, jak i całego portfolio produktowego. Naszą ambicją jest budowanie silnej i najbardziej rozpoznawalnej marki pakowanych produktów piekarniczych w Polsce. Uważamy, że kluczem do sukcesu jest tutaj połączenie wnikliwej obserwacji otoczenia rynkowego oraz zachowań i motywacji konsumentów, a także podejmowanie decyzji w oparciu o szeroko zakrojoną analitykę, realizowaną we współpracy z liczącymi się dostawcami mediów. Zainicjowana właśnie kampania odbędzie się z wykorzystaniem szerokiego wachlarza kanałów dotarcia i świeżą kreację, zapewniając tym samym wysoki poziom dotarcia do grupy docelowej oraz budowanie wysokozasięgowej świadomości produktowej – podsumowuje Wiktor Kowalski, brand mManager w Dan Cake Polonia.
Dla wzmocnienia przekazu reklamom w telewizji i internecie będzie towarzyszyć kampania outdoorowa, realizowana w największych miastach w Polsce.
Za koncept strategiczny, linię kreatywną, scenariusz spotu TV, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony internetowej aktywacji odpowiada agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację kampanii w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami. Spoty zostały zrealizowane przez F25 Production House i Jerzego Dytkiewicza (Ocama films). Za planowanie kampanii i zakup mediów odpowiada Value Media, kampania outdoorowa jest realizowana przez AMS, a sesję zdjęciową na potrzeby kreacji digital wykonała pracownia fotografii kulinarnej Jedzenie Jest Piękne.
Kampania potrwa do połowy października.
Dołącz do dyskusji: "Śniadanie w pełnym składzie" reklamuje bułeczki Dan Cake