Pierwszy wspólny rok grupy endorfina events i WebTalk zakończony 63% wzrostem przychodów
Agencje endorfina events i WebTalk, które z końcem 2017 roku połączyły się w niezależną grupę komunikacji marketingowej, wygenerowały wspólnie ponad 44 mln przychodu netto (27 mln w 2017 r.). endorfina zrealizowała niemal 130 projektów podczas ponad 280 dni eventowych, natomiast WebTalk pozyskał 24 nowych klientów. Już od pierwszego kwartału 2019 roku, agencje będą współdzielić nie tylko kolejne projekty, ale również nową przestrzeń biurową.
Współpraca obu agencji coraz częściej znajduje odzwierciedlenie we wspólnych realizacjach. Ubiegły rok można zdecydowanie wyróżnić w kwestii integracji zasobów oraz wymiany wiedzy w ramach grupy, liczącej obecnie niemal 100 osób (wzrost na poziomie 25%). Wśród wspólnych projektów znalazł się między innymi ORLEN Warsaw Marathon, realizowany dodatkowo we współpracy z agencją MyPlace, oraz strefa marki sloggi na Open’er Festival. endorfina odpowiadała za realizację i produkcję obu wydarzeń, natomiast WebTalk za ich komunikację w digitalu.
W 2018 roku do portfolio WebTalk dołączyły takie marki, jak Dulux, Gatta, czy Panasonic, dla której agencja zwiększyła obszar swoich działań o 8 kolejnych rynków z regionu CEE. Łącznie WebTalk pozyskał 24 nowych klientów, zarówno stałych, jak i projektowych. endorfina realizowała projekty w 11 krajach europejskich m.in w Wielkiej Brytanii, Bułgarii, Chorwacji czy Serbii. Agencja endorfina events zrealizowała takie projekty, jak Gala z okazji 25-lecia marki Rossmann, transmitowane na żywo Gale PGE Ekstraligi i Ekstraklasy, czy strefa T-mobile #5G_LAB, która w grudniu stanęła na placu Defilad. Realizowała ponadto liczne wydarzenia korporacyjne i marketingowe, konferencje, strefy i eventy medialne.
„Chętnie podejmujemy wyzwania stawiane nam przez rynek, udowadniając, że istnieje synergia między eventami i digitalem. W tym przypadku świat offline i online doskonale się uzupełniają – eventy dają najlepszy, angażujący kontent, a digital zapewnia szeroki zasięg i mierzalność efektów. W 2019 roku planujemy jeszcze bardziej zacieśnić naszą współpracę” – mówią przedstawiciele zarządu grupy, Michał Dunin i Michał Kaleta.
2018 rok był również rokiem licznych wyróżnień i nagród w polskich oraz międzynarodowych konkursach branżowych. Wśród nich znalazły się trzy statuetki Stevie Award, które wspólnie zgromadziły obie agencje. endorfina została ponadto nagrodzona trzema statuetkami MP Power Awards oraz tytułem Supplier of the Year w kategorii Creative Services w konkursie PROCON Awards. WebTalk otrzymał wyróżnienie za „Imponujący Wzrost” w raporcie „Agencje Interaktywne” Media i Marketing Polska oraz nominację w kategorii „Performance agency of the year” w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE.
W tym roku agencje skupiać się będą na dalszym rozwoju na polu biznesowym, nawiązywaniu partnerstw zagranicznych oraz budowaniu świadomości grupy za granicą.
Dołącz do dyskusji: Pierwszy wspólny rok grupy endorfina events i WebTalk zakończony 63% wzrostem przychodów