Piłkarze Lecha Poznań w kampanii sieci Inea
Sieć kablowa Inea rozpoczęła kampanię promującą pakiety usług z tabletem Kiano, w której biorą udział piłkarze Lecha Poznań Manuel Arboleda i Rafał Murawski. Operator wprowadził też m.in. niższe ceny pakietów telewizyjnych z dekoderem.
W nowej głównej ofercie sieci tablet Kiano jest dostępny za 1 zł wraz z telewizją cyfrową z dekoderem z nagrywarką, internetem stacjonarnym do 250 Mb/s, internetem mobilnym 1 GB i telefonią z 10 tys. minut w abonamencie.
Dodatkowo do każdego pakietu telewizyjnego z nowej promocji w formacie standard lub wyższym klienci operatora otrzymują dostęp do pakietu Canal+ Silver bez żadnych opłat do trzech miesięcy.
Inea obniżyła też ceny pakietów usług z telewizją cyfrową i dekoderem PVR. Teraz są one dostępne od 129,90 zł. Na życzenie abonentów sieć wprowadziła do swojej oferty multiroom nawet z trzema dodatkowymi dekoderami PVR.
W akcji promującej nową ofertę operatora biorą udział Manuel Arboleda i Rafał Murawski z Lecha Poznań, którego sponsorem została w tym sezonie Inea. Działania obejmują internet i outdoor oraz regionalną telewizję, prasę i radio.
Kreacja kampanii przygotowana została przez agencję Minima z Poznania.
Przypomnijmy, że Inea w czerwcu br. została sponsorem tytularnym stadionu Lecha Poznań (więcej na ten temat), a lipcu podpisując umowę sponsorską z samym klubem, zapowiedziała uruchomienie poświęconego mu kanału telewizyjnego (przeczytaj o tym więcej).
Sieć kablowa Inea działa w Wielkopolsce i ma ponad 170 tys. abonentów.
Dołącz do dyskusji: Piłkarze Lecha Poznań w kampanii sieci Inea