Piotr Adamczewski w kampanii Oleju Wielkopolskiego
Princes Polska wprowadza do sprzedaży Olej Wielkopolski. Towarzyszy temu kampania reklamowa z udziałem Piotra Adamczewskiego, którą przygotowały firmy Believe, Mediaedge:cia i Edelman Polska.
Trafiający właśnie na rynek Olej Wielkopolski to olej rzepakowy o uniwersalnym zastosowaniu. Olej – produkowany przez firmę Princes Polska – będzie dostępny w butelkach jednolitrowych (rekomendowana cena półkowa: 5,49 zł) i trzylitrowych (15,99 zł).
Olej Wielkopolski przez cały najbliższy rok będą wspierać działania reklamowe. Już teraz na stronie internetowej produktu – dostępnej pod adresem www.olejwielkopolski.pl – można przeczytać wskazówki i przepisy kulinarne przygotowane przez Piotra Adamczewskiego. W najbliższych dniach działania promujące Olej Wielkopolski będą prowadzone w supermarketach w Kaufland (17-19 grudnia) i Carrefour (20-21 grudnia). Natomiast kampania reklamowa w telewizji, prasie i internecie będzie prowadzona przez cały przyszły rok.
Kreację kampanii Oleju Wielkopolskiego przygotowała agencja reklamowa Believe, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia, natomiast działania public relations prowadzi agencja Edelman Polska.
Dołącz do dyskusji: Piotr Adamczewski w kampanii Oleju Wielkopolskiego