Piotr Adamczyk reklamuje „wypożyczkę z przerwą od raty” w eurobanku (wideo)
Eurobank rozpoczął promocję „Wypożyczka z przerwą od raty” dotyczącą pożyczki gotówkowej. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Piotra Adamczyka przygotowana i realizowana przez firmy GPD Agency, Propeller Film i Starcom.
W ramach promocji „Wypożyczka z przerwą od raty” klient już po pierwszej terminowo spłaconej racie pożyczki gotówkowej w eurobanku może odłożyć płatność za dany miesiąc. Z takiej opcji można skorzystać raz na 12 miesięcy bez żadnych dodatkowych kosztów. Jest ona dostępna przy pożyczkach w kwocie od 1 tys. do 15 tys. zł branych na okres od 12 do 60 miesięcy. Promocja będzie obowiązywać do końca września.
W kampanii reklamującej tę ofertę występuje Piotr Adamczyk, który od czterech lat jest ambasadorem marketingowym eurobanku. Reklamy przekonują, że pożyczka w ramach promocji jest świetnym sposobem na sfinansowanie letnich wydatków, np. na wyjazd wakacyjny lub wyprawkę szkolną dla dzieci.
Akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji (kanały główne i tematyczne), radiu, internecie oraz oddziałach eurobanku.
Kreację kampanii przygotowała GPD Agency, spot wyprodukował dom produkcyjny Propeller Film, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Piotr Adamczyk reklamuje „wypożyczkę z przerwą od raty” w eurobanku (wideo)