Piotr Bombol wszedł do zarządu LTTM
Piotr Bombol, założyciel i dotychczasowy chief strategy officer agencji gaming marketingu Gameset został członkiem zarządu LTTM.
Podobnie jak do tej pory, Piotr Bombol będzie odpowiadał za rozwój obszaru gamingu w ramach LTTM. Z ramienia zarządu zaangażuje się także w nowe inicjatywy biznesowe grupy.
- Moje dołączenie do zarządu to z jednej strony symboliczne zwieńczenie dotychczasowej drogi, jaką przeszedł Gameset, a z drugiej strony wytyczenie jasnego kierunku rozwoju grupy w przyszłości, w ramach której gaming będzie jednym z najważniejszych priorytetów - wyjaśnia Piotr Bombol, członek zarządu LTTM.
- Mamy bardzo zaawansowane plany rozwoju naszej spółki pod względem biznesowym. Ważną rolę w naszych założeniach strategicznych odgrywa dynamicznie rozwijający się obszar gamingu. W związku z tym mocno liczymy na wkład i ekspertyzę Piotrka w ramach zarządu LTTM. Osobiście bardzo cieszę się z tej decyzji, ponieważ nasza współpraca od samego początku fuzji Gameset i LTTM układa się bardzo dobrze - komentuje Paweł Stano, prezes zarządu LTTM.
Piotr Bombol od pięciu lat tworzy Gameset
Piotr Bombol w 2017 roku wspólnie z Łukaszem Turkowskm powołali do życia agencję gaming marketingu Gameset. Pod koniec 2018 roku w firmę zainwestował prowadzony przez Jacka Olechowskiego holding marketingowo-badawczy Mediacap. Dwa lata później agencja połączyła się z wyspecjalizowanym w gamingu działem LifeTube Gaming i tym samym weszła w skład grupy LTTM.
Gameset zatrudnia 35 specjalistów, zrzesza 300 influencerów gamingowych, odpowiadz za 40 proc. przychodów grupy LTTM.
Piotr Bombol w przeszłości pracował w DDB&triba (dziś DDB Warszawal, gdzie odpowiadał za strategię interaktywną dla McDonald’s i T-Mobile Polska, a także prowadził dział social media. Następnie w Deloitte Digital tworzył usługi na pograniczu reklamy i consultingu.
Dołącz do dyskusji: Piotr Bombol wszedł do zarządu LTTM