Piotr Chromiński: z DDB Warszawa do Scholz & Friends Warszawa
Piotr Chromiński dołączył do agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Ostatnio pracował w DDB Warszawa.
Chromiński jako account director będzie odpowiadał za zarządzanie i realizację kampanii dla marek należących do Grupy Cyfrowy Polsat: Plus, Plush i smartDOM.
Ostatnio w DDB Warszawa
Piotr Chromiński przeszedł z DDB Warszawa, gdzie pracował łącznie 12 lat - ostatnio jako group account director.
Realizował kampanie na lokalne i międzynarodowe rynki dla takich klientów, jak: McDonald's Polska, Grupa Żywiec, Kompania Piwowarska, Tchibo Polska, Intermarche, HMD Global, Grupa Agora, PepsiCo.
Agencja Scholz & Friends Warszawa obsługuje reklamowo marki z grupy Cyfrowy Polsat od ponad 5 lat. Jest autorem m.in. platformy strategiczno-reklamowej dla marek Plus, Plush i Smartdom i prowadzi ich bieżącą obsługę reklamową. W minionym roku zrealizowała dla nich szereg kampanii, w tym między innymi strategiczną komunikację poświęconą wprowadzeniu 5G w Polsce. Aktualnie prowadzi kampanie świąteczne dla tych marek.
Dołącz do dyskusji: Piotr Chromiński: z DDB Warszawa do Scholz & Friends Warszawa