Piotr Dugin i Marek Wyżnikiewicz awansowali na stanowiska creative group heads w Leo Burnett
Piotr Dugin i Marek Wyżnikiewicz - dotychczas pracujący na stanowiskach senior copywriterów - awansowali na stanowiska creative group heads w agencji reklamowej Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe).
Obaj będą wspólnie odpowiedzialni za zespół kreatywny pracujący dla klientów: Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol oraz P&G. Będą podlegać bezpośrednio Maciejowi Porębskiemu, executive creative director w agencji Leo Burnett Warszawa.
- Piotr i Marek to znakomici specjaliści zasłużeni dla naszej agencji, ale także cieszący się uznaniem w branży. Pracują z nami od lat i wielokrotnie dowiedli, jak dobrze rozumieją potrzeby klientów. Awans jest w ich przypadku naturalną konsekwencją zaangażowania i pełnego pasji poświęcenia dla wykonywanego zawodu. Serdecznie gratuluję w imieniu całego zespołu - powiedziała Hanna Jackowska managing director Leo Burnett Warszawa.
Piotr Dugin jest absolwentem Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych. Karierę w branży reklamowej rozpoczął w 2006 roku w agencji G7. W latach 2008–2012 pracował dla Lowe GGK, by później przejść do Leo Burnett.
Marek Wyżnikiewicz jest związany z branżą reklamową od 11 lat. Doświadczenie zdobywał m.in. przy projektach realizowanych w agencjach DDB Warszawa, Saatch&Saatchi, Walk Creatvie oraz w Leo Burnett Warszawa. W przeszłości pracował m.in. dla takich marek, jak McDonald’s, Canal+, Milka, Łaciate, P&G, T-Mobile oraz Orange.
Obaj są autorami obecnych kampanii realizowanych przez Leo Burnett dla Eurobanku, Kauflandu oraz marki Apap.
Dołącz do dyskusji: Piotr Dugin i Marek Wyżnikiewicz awansowali na stanowiska creative group heads w Leo Burnett