SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Piotr Fronczewski, „szewc” i „Żaneta” w kampanii lokaty w Getin Banku (wideo)

W najważniejszych mediach trwa kampania reklamowa lokaty oferowanej przez Getin Bank. Akcja - z udziałem Piotra Fronczewskiego - to pierwsza kampania przygotowana dla banku przez agencję Bardzo.

W reklamach lokaty oferowanej przez Getin Bank Piotr Fronczewski boryka się w „łamańcami” językowymi opartymi na słowach „szewc” i „Żaneta”. Taki przekaz ma podkreślać, że promowaną lokatę łatwiej założyć niż zarekomendować. Jednocześnie reklamy informują, że obowiązujące na tej lokacie oprocentowanie 6,22 proc. daje większy zysk niż 7,8 proc. na tradycyjnej lokacie.




Kreację kampanii, w której wiodącym medium jest telewizja, przygotowała agencja Bardzo, rozpoczynająca w ten sposób obsługę kreatywną Getin Banku pozyskaną niedawno w przetargu (więcej na ten temat). W kolejnych reklamach banku nadal będzie występował Piotr Fronczewski.

Dołącz do dyskusji: Piotr Fronczewski, „szewc” i „Żaneta” w kampanii lokaty w Getin Banku (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
account
Najbardziej żenujące spoty jakie są teraz w tv. Totalna porażka! Powinni zakazać ich emisji, bo ogłupiają ludzi. Kretynizm do kwadratu!!!
0 0
odpowiedź
User
grzesiek
Nie chce mi się wierzyć, że propozycje kreacji były tak kiepskie, że przetarg wygrało takie badziewie. Pomysł, spoty - koszmar! Kiedy to się skończy???? HEEEELPPPP
0 0
odpowiedź