Piotr Łuczak odchodzi z zarządu LTTM
Z końcem br. Piotr Łuczak odejdzie z zarządu agencji influncer marketingu LTTM należącej do holdingu Mediacap. Z firma jest związany od ponad trzech lat.
W komunikacie giełdowym Mediacapu podano, że Piotr Łuczak rezygnację ze stanowiska członka zarządu LTTM złożył we wtorek, a będzie ona skuteczna z początkiem 2021 roku. W zarządzie agencji odpowiada za agencję TalentMedia.
Spółka LTTM została utworzona jesienią ub.r. z połączenia agencji influncer marketingowych TalentMedia, LifeTube i Gamellon, a także nowych marek: HubYT i Mellon Media. W zarządzie LTTM oprócz Piotra Łuczaka są Krystian Botko jako prezes, Paweł Stano jako wiceprezes Lidija Vukić (odpowiada za HubYT) oraz Kamil Bolek (w zarządzie jako szef marketingu całej grupy).
W czerwcu br. LTTM podpisała list intencyjny w sprawie fuzji z agencją Gameset.
Łuczak w TalentMedia od ponad 3 lat
Piotr Łuczak dołączył do TalentMedia w maju 2017 roku jako client service director i odpowiadał za stworzenie i rozwój działu client service. Wiosną 2018 roku objął nowo utworzone stanowisko wiceszefa biznesu.
Wcześniej Łuczak przez ponad 5 lat związany był z agencją Lubię to - linked by Isobar (Dentsu Aegis Network).
Piotr Łuczak ma skupić się na rozwoju własnego biznesu niezwiązanego z marketingiem ani branżą reklamową.
Zwolnienia w LTTM, koniec Mellon Media
W związku ze spowolnieniem gospodarczym wywołanym przez epidemię koronawirusa w LTTM zmniejszono zatrudnienie o ok. 9 proc. - Zmiany objęły kilkanaście osób z różnych działów i na różnych stanowiskach. W niektórych przypadkach dokonaliśmy przesunięć pomiędzy działami lub ograniczyliśmy zakres współpracy na czas kryzysu. Niestety, w kilku zmuszeni byliśmy rozwiązać umowy - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Paweł Stano.
Firma zaznaczyła, że zaczęła też renegocjacje stawek z dostawcami usług.
W lipcu LTTM zamknęła spółkę Mellon Media zajmującą się produkcją autorskich treści na YouTube’a. - Kryzysowa sytuacja, wynikająca bezpośrednio z pandemii Covid-19, niestety negatywnie wpłynęła na rozwój innowacji, wymagających pokaźnych nakładów finansowych - uzasadnił Krystian Botko.
W drugim kwartale br. holding Mediacap (oprócz LTTM należą do niego Grupa S/F i IQS) zanotował spadek przychodów sprzedażowych o 22,9 proc. do 23,8 mln zł oraz zysku netto z 1,33 mln zł do 757 tys. zł. - Mamy poczucie, że najgorszy impakt Covid 19 jest już za nami a równocześnie część wniosków z tej nieprzewidzianej sytuacji pomoże nam w rozwoju na przyszłość - skomentował zarząd firmy.
Dołącz do dyskusji: Piotr Łuczak odchodzi z zarządu LTTM