Piotr Łuszczek i Małgorzata Ziarko dyrektorami w Media Impact Polska
Piotr Łuszczek został dyrektorem sprzedaży regionalnej w Media Impact Polska, zaś Małgorzata Ziarko objęła w tej firmie nowo utworzone stanowisko dyrektor wsparcia sprzedaży.
Łuszczek w ramach nowej funkcji będzie odpowiadać za całą sprzedaż regionalną w Media Impact Polska. Dotąd był on dyrektorem sprzedaży regionalnej w Ringier Axel Springer Polska. Odpowiedzialny był za tworzenie struktur w regionach, na początku w segmencie prasowym, następnie prasowym i magazynowym a ostatnio prasowym, magazynowym i online.
Z kolei Ziarko na nowym stanowisku będzie odpowiadała głównie za sprawność procesów po stronie całej organizacji sprzedażowej. Przez ostatnie dziewięć lat związana była z Grupą Onet.pl, gdzie ostatnio była dyrektorem sprzedaży regionalnej.
Spółka Media Impact Polska działa od stycznia br. i powstała z połączenia biur reklamy Ringier Axel Springer Polska i Grupy Onet. Jej prezesem jest Jacek Dzięcielak (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Piotr Łuszczek i Małgorzata Ziarko dyrektorami w Media Impact Polska
Piotrusie tylko naucz się mówić dzień dobry ludziom, nie tylko jak ich mijasz w towarzystwie Maxa
Cieszymy się i życzymy Wam powodzenia w dążeniu do naszego wspólnego celu :-)