Piotr „Vienio” Więcławski ambasadorem programu Lechstarter
Firmy marketingowe Cut The Mustard, Tailor Made PR, Zenith i Agencja Afekt prowadzi komunikację nowej edycji programu CSR Kompanii Piwowarskiej Lechstarter. Jej ambasadorem został raper i dziennikarz muzyczny Piotr „Vienio” Więcławski.
Agencja Cut The Mustard, w ramach stałej współpracy z marką Lech, odpowiada za ideę komunikacji programu CSR Lechstarter, propozycję głównego ambasadora - Vienia, projekt i wdrożenie strony lechstarter.urbanforms.org oraz stworzenie wszystkich materiałów foto/video - łącznie z lifestylowym filmem “Głos Miasta” na potrzeby komunikacji w social media.
Lechstarter to program CSR, który wystartował w 2016 roku. Jest nastawiony na pozytywne zmiany w polskich miastach. W akcji na realizację projektów zostanie przeznaczonych 1 mln złotych. Do zdobycia jest 5 grantów o wartości 100 tysięcy złotych każdy oraz 10 grantów po 50 tys. zł. Propozycje projektów może zgłaszać każda organizacja, fundacja, ruch miejski, wspólnota lub inny podmiot mający osobowość prawną.
W tegorocznej, III edycji do grona jury i ambasadorów programu dołączył Piotr “Vienio” Więcławski - raper, wokalista, autor tekstów i producent muzyczny. Legenda polskiego hip-hopu.Obok niego w jury akcji zasiadają także Filip Springer i Teresa Latuszewska-Syrda,
Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Przy akcji pracują też firmy marketingowe Tailor Made PR, Zenith i Agencja Afekt.
Dołącz do dyskusji: Piotr „Vienio” Więcławski ambasadorem programu Lechstarter