Piotr Żaczko rzecznikiem prasowym TikToka, w zespole Paweł Sołowiej
Piotr Żaczko i Paweł Sołowiej dołączyli do zespołu platformy społecznościowej TikTok. Żaczko pełni obowiązki communication managera i rzecznika prasowego, Sołowiej zaś partnerships & community managera.
Od początku listopada Piotr Żaczko pełni funkcję communication managera TikToka. Odpowiada za kraje Europy Środkowo-Wschodniej. Podlega Natali Ziv, head of PR & communication for Europe Emerging Markets w TikTok.
Piotr Żaczko jest odpowiedzialny za opracowywanie strategicznych planów komunikacji, programów i działań, za relacje z mediami i kluczowymi liderami opinii, będzie również reprezentować firmę jako rzecznik prasowy.
Żaczko ostatnio pracował w Oppo Polska na stanowisku menedżera ds. PR i rzecznika prasowego. Wcześniej 10 lat związany był z zespołem komunikacji korporacyjnej T-Mobile Polska, w którym odpowiadał za komunikację PR dla segmentu konsumenckiego.
Piotr Żaczko jest absolwentem Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie i Podyplomowych Studiów Public Relations w Szkole Głównej Handlowej.
Paweł Sołowiej: z Huawei do TikToka
Paweł Sołowiej dołączył do TikToka w połowie grudnia jako partnerships & community manager na rynek polski. Będzie odpowiedzialny za różne projekty kreatywne, zarządzanie, inspirowanie i wspieranie twórców TikToka oraz nawiązywanie partnerstw z mediami i stacjami telewizyjnymi. Będzie podlegał Pauli Kornaszewskiej, head of operations for Central & Eastern Europe w TikToku. Pracuje z biura TikToka w Berlinie.
Od 2017 roku Paweł Sołowiej pracował w Huawei Polska. Zaczynał jako PR specialist, a ostatnie kilka miesięcy pełnił funkcję junior PR managera. Ma 12-letnie doświadczenie w branży PR, specjalizuje się w komunikacji produktowej i projektach wizerunkowych. W przeszłości odpowiadał za brand&product PR w Avon Cosmetics Polska. Pracował też m. in. w agencji Havas PR Warsaw i Garden of Words.
Dołącz do dyskusji: Piotr Żaczko rzecznikiem prasowym TikToka, w zespole Paweł Sołowiej