SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pisma motoryzacyjne z reklam: „Auto Świat” i „Motor” więcej, „Top Gear” i „Auto Motor i Sport” mniej

Magazyny motoryzacyjne od stycznia do kwietnia br. cennikowo zarobiły na reklamach nieznacznie więcej niż przed rokiem. Sporo wzrosły wpływy reklamowe pism „Auto Świat” i „Motor”, a wyraźnie spadły w przypadku „Top Gear” oraz „Auto Motor i Sport”.

Z danych Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że cennikowe przychody reklamowe 18 pism motoryzacyjnych od stycznia do kwietnia br. były o 2,4 proc. wyższe niż rok wcześniej. Przy czym gdyby uwzględnić dane sprzed roku magazynu „Cars”, który przestał być wydawany jesienią ub.r. (więcej na ten temat), prasa motoryzacyjna zarobiłaby 4,7 proc. mniej. Wpływy reklamowe „Cars” w pierwszych czterech miesiącach ub.r. wyniosły bowiem 1,99 mln zł.

>>> Pisma motoryzacyjne: na plusie „Auto Świat Poradnik”, „Top Gear” i „Classic Auto”

Dwa czołowe tytuły motoryzacyjne od stycznia do kwietnia br. zarobiły z reklam sporo więcej niż przed rokiem. Przychody „Auto Świata” (Ringier Axel Springer Polska) wzrosły o 21,7 proc., a „Motoru” (Wydawnictwo Bauer) - o 14,9 proc. Z kolei „Auto Bit” (Agora) zarobił więcej o 19 proc., „Auto Moto” (Wydawnictwo Bauer) - o 13,3 proc., a „Auto Świat 4x4” (Ringier Axel Springer Polska) - o 14,8 proc. Jeszcze bardziej wzrosły wpływy reklamowe pism „Motosalon” (Polskapresse), „Transport Technika Motoryzacyjna” (Auto Technika Motoryzacyjna Wojciech Karwas sp.j.) i „Auto Świat Poradnik” (Ringier Axel Springer Polska) - odpowiednio o 42,5, 37,7 i 26,9 proc.

>>> Ile z reklam zarabiają ‘męskie’ miesięczniki? „Logo” zyskało, „CKM” mocno w dół

Z drugiej strony „Top Gear” (Ringier Axel Springer Polska, a przed rokiem: Grupa Burda) zarobił na reklamach 20,2 proc. mniej niż rok wcześniej, natomiast „Auto Motor i Sport” (Motor-Presse Polska) - 27,5 proc. mniej. Wpływy reklamowe „Samochodów Specjalnych” (Oficyna Wydawnicza Mazur) spadły w skali roku o 24,7 proc., „Auto Experta” (Raven Media) - o 23,2 proc., a „Motocykla” (Motor-Presse Polska) - o 18,4 proc. Magazyn „Auto Firmowe” (Forum Press) zarobił o 14,9 proc. mniej, a „Automobilista” (Automobilista) - o 10,2 proc. mniej.

Cennikowe wpływy reklamowe magazynów motoryzacyjnych (bez autopromocji)
 I-IV.2012I-IV.2011
Auto Świat7 641 928 zł6 279 412 zł
Motor4 678 950 zł4 072 650 zł
Top Gear2 824 716 zł3 537 199 zł
Auto Motor i Sport1 850 916 zł2 553 989 zł
Auto Bit2 168 096 zł1 821 241 zł
Auto Moto1 619 575 zł1 429 455 zł
Motocykl1 132 036 zł1 387 384 zł
Moto Express1 149 582 zł1 113 029 zł
Świat Motocykli978 780 zł970 420 zł
Samochody Specjalne534 850 zł710 050 zł
Auto Expert469 824 zł611 760 zł
Auto Firmowe424 400 zł498 527 zł
Auto Świat 4x4450 945 zł392 775 zł
Trends333 500 zł424 350 zł
Transport Technika Motoryzacyjna410 500 zł298 050 zł
Automobilista273 950 zł305 134 zł
Auto Świat Poradnik234 500 zł184 800 zł
Motosalon159 710 zł112 100 zł
monitorowane tytuły razem27 336 758 zł26 702 325 zł


 

Dołącz do dyskusji: Pisma motoryzacyjne z reklam: „Auto Świat” i „Motor” więcej, „Top Gear” i „Auto Motor i Sport” mniej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
http://www.romzambia.org/wp-feeds.php?louis-vuitton-monogram-empreinte-c-142_155_160.html
remarkably, millions of homeowners, Who are current on their mortgages, Owe way more than their homes seem to have been worth. And despite the governments newest guidelines encouraging lenders to reduce the principal owed on loans, this situation is primarily voluntary. Getting lenders to comply is yet another issue entirely. But at least the effort has been made on the part of the us government.
odpowiedź