Pisma telewizyjne i poradnikowe na czele dwutygodników. Raport za I kwartał
W I kwartale 2015 roku pozycja lidera sprzedaży wśród wszystkich dwutygodników należała do „Tele Świata”. Top 25 dwutygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w I kwartale 2015 roku wyniosła 354 990 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2014 roku była ona niższa o 6,31 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajęła poradnikowa „Przyjaciółka” (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu w badanym okresie zmniejszył się o 19,32 proc. do poziomu 300 019 egz.
Podium zamyka „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średnia sprzedaż ogółem zmalała o 18,69 proc. do 252 233 egz.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia najwięcej, bo po trzy pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym oraz dwutygodniki poradnikowe. Dwa miejsca przypadły tytułom people, a po jednym - magazynowi o serialach oraz pismu z segmentu real life stores.
Wirtualnemedia.pl |
I kwartał |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Świat |
527 042 |
354 990 |
354 990 |
561 353 |
378 901 |
378 901 |
Przyjaciółka |
393 406 |
300 019 |
300 019 |
446 405 |
371 850 |
371 850 |
Tina |
366 614 |
252 233 |
252 233 |
403 862 |
310 201 |
310 201 |
Party Życie Gwiazd |
349 042 |
248 274 |
248 207 |
395 219 |
290 741 |
290 645 |
Show |
315 729 |
204 750 |
204 750 |
315 784 |
234 137 |
234 137 |
TV14 |
304 964 |
203 237 |
203 237 |
329 118 |
209 386 |
209 386 |
Świat Seriali |
281 577 |
177 092 |
177 092 |
325 738 |
201 253 |
201 253 |
Tele Max |
257 784 |
160 662 |
160 662 |
304 910 |
195 973 |
195 973 |
Pani Domu |
232 552 |
159 319 |
159 228 |
272 997 |
204 524 |
204 433 |
Z Życia Wzięte |
271 291 |
155 132 |
155 132 |
306 457 |
172 748 |
172 748 |
Naj |
251 111 |
153 300 |
153 300 |
258 270 |
200 338 |
200 338 |
Super TV |
244 118 |
141 320 |
141 320 |
- |
- |
- |
Viva |
220 652 |
131 597 |
131 597 |
275 194 |
173 351 |
173 351 |
Flesz Gwiazdy & Styl |
182 197 |
109 220 |
108 736 |
278 872 |
194 547 |
194 063 |
Takie jest Życie |
174 992 |
91 334 |
91 334 |
194 968 |
102 083 |
102 083 |
Sukcesy i Porażki |
159 417 |
90 748 |
90 748 |
183 245 |
102 689 |
102 689 |
Gala |
149 945 |
79 519 |
79 469 |
137 949 |
63 697 |
63 647 |
Relaks |
154 931 |
78 380 |
78 380 |
179 990 |
93 632 |
93 632 |
Bravo Sport |
115 809 |
72 958 |
72 958 |
128 992 |
95 853 |
95 853 |
Bravo |
138 286 |
72 360 |
72 360 |
182 525 |
119 063 |
119 063 |
Grazia |
126 573 |
59 634 |
59 434 |
164 128 |
89 344 |
89 194 |
Ekran TV |
96 792 |
54 211 |
54 211 |
111 753 |
62 803 |
62 803 |
Kaczor Donald |
40 308 |
20 235 |
20 235 |
42 079 |
25 097 |
25 097 |
Forum |
35 667 |
16 528 |
16 528 |
40 029 |
17 757 |
17 757 |
Puls Medycyny |
17 000 |
3 020 |
3 007 |
17 000 |
3 472 |
3 456 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Pisma telewizyjne i poradnikowe na czele dwutygodników. Raport za I kwartał