Bauer wydaje testowy numer pisma „Durszlak”. Redaktorem naczelnym Katarzyna Laskowska
Wydawnictwo Bauer wprowadza na rynek nowy magazyn kulinarny „Durszlak”. Pismo w ramach testów ukaże się na rynku 22 listopada. Redaktorem naczelnym jest Katarzyna Laskowska.
„Durszlak” to drukowany odpowiednik serwisu Durszlak.pl, agregującego przepisy z blogów kulinarnych. Bauer kupił tę witrynę od Phoenix Press w maju 2014 roku.
W zapowiadanym magazynie mają znaleźć się przepisy blogerów kulinarnych publikujących na Durszlak.pl. Czytelnicy znajdą przepisy na dania wigilijne i świąteczne, a także propozycje na sylwestrowe domówki. Nie zabraknie również tematów, które blogerów kulinarnych interesują najbardziej: niestandardowe śniadania, szybkie obiady, odkrywanie tradycji na nowo czy zdrowe odżywianie.
- Znaleźliśmy mnóstwo ciekawych, autorskich przepisów i postanowiliśmy przełożyć je na papier. Nasi blogerzy preferują różne kuchnie, prezentują różnorodne podejście do gotowania i smakowania, mają też ogromną wiedzę praktyczną - i to chcemy zaprezentować w magazynie. Poza samymi przepisami czytelnik znajdzie mnóstwo trików kulinarnych, inspiracji, wskazówek i porad jak sprawić, by nasze dania były jeszcze smaczniejsze - mówi Urszula Kaszubowska, dyrektor wydawnicza tytułów kulinarnych wydawnictwa.
Za stronę redakcyjną „Durszlaka” odpowiada Katarzyna Laskowska, redaktor naczelna tytułów kulinarnych Bauera. Magazyn ukaże się w objętości 100 stron i w cenie 6,99 złotych. Tytuł będzie promowany w tytułach własnych Bauera, na Facebooku i na stronie Durszlak.pl. Testowe wydanie będzie w sprzedaży do 30 stycznia.
Wydawca nie podjął jeszcze decyzji o docelowej częstotliwości ukazywania się tytułu.
Z badań Bemius/PBI wynika, że we wrześniu br. serwis Durszlak.pl odwiedziło ponad 1,9 mln użytkowników, którzy wykonali 8,42 mln odsłon.
Dołącz do dyskusji: Bauer wydaje testowy numer pisma „Durszlak”. Redaktorem naczelnym Katarzyna Laskowska