Książęce w nowym wariancie Weizen
Kompania Piwowarska wprowadza na rynek nowy wariant piwa Książęce - pszeniczny Weizen.
Książęce Weizen to piwo pszeniczne typu bawarskiego, warzone metodą górnej fermentacji, czyli w wyższej temperaturze niż lagery i przy pomocy innych szczepów drożdży.
- Piwo typu Weizen to ikona gatunku, jedno z najbardziej popularnych piw pszenicznych. Stanowi propozycję dla bardziej wymagających piwoszy, a do takich właśnie osób kierujemy całą kolekcję Książęcego - mówi Ewelina Masiarz, odpowiedzialna za markę Książęce.
Do uwarzenia piwa użyto słodu pszenicznego i jęczmiennego pilzneńskiego oraz goryczkowych i aromatycznych odmian chmielu.
Książęce Weizen jest delikatnie nachmielone, czego efektem jest subtelna goryczka. Można w nim wyczuć nuty owocowo-ziołowe. Jest bogate i wyraziste w smaku, orzeźwiające, o bananowo-goździkowym aromacie.
Kampania reklamowa Książęce Weizen
Nowy wariant w kolekcji Książęcego będzie promowany już od przełomu stycznia i lutego, najpierw na materiałach POS. W marcu rozpocznie się kampania reklamowa w telewizji i na platformach VOD. Działania będą prowadzone też w mediach społecznościowych. Komunikację uzupełni influencer marketing.
Kompania Piwowarska nie zdradza na tym etapie nazw agencji, z którymi pracuje przy kampanii.W swoim portfolio firma posiada marki Żubr, Tyskie, Lech, Dębowe, Redds oraz kolekcję specjalności Książęce.
Dołącz do dyskusji: Książęce w nowym wariancie Weizen