Piwo Trybunał reklamowane jako "ulubione w regionie"
Browar Piotrków rozpoczął kampanię reklamową piwa Trybunał. Działania prowadzone są na nośnikach reklamy zewnętrznej.
W Łodzi pojawiły się citylighty, backlighty i siatki wielkoformatowe reklamujące piwo Trybunał z Browaru Piotrków. Kampania outdoorowa pod hasłem „Ulubiony w regionie” potrwa do końca maja.
To kolejna odsłona odświeżonej komunikacji Trybunału, która z początkiem roku zadebiutowała na jego profilu na Facebooku. Nowy język wizualny marki zwraca uwagę na jej pochodzenie, nawiązując do tradycji browarniczych i haftu krzyżykowego charakterystycznego dla regionu.
- Nasz region jest dla nas bardzo ważny, dlatego chcieliśmy wyraźniej zakomunikować, skąd wywodzi się Trybunał. Obecny key visual jest dokładnie taki jak marka: nowoczesny, a jednocześnie będący przejawem szacunku dla kultury Piotrkowa Trybunalskiego, w którym historia warzenia piwa sięga XIII w. - mówi Michał Leszczyński, dyrektor marketingu firmy DRINK ID, właściciela Browaru Piotrków.
Za realizację kampanii odpowiada agencja Ancymony, z którą marka nawiązała współpracę pod koniec 2021 roku.
Dołącz do dyskusji: Piwo Trybunał reklamowane jako "ulubione w regionie"