Bożonarodzeniowy pociąg z piwem reklamuje Tyskie (wideo)
Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) pod hasłem „W święta kolej przejść na TY”. Za obsługę marketingową Tyskiego odpowiadają firmy Bardzo, OTO Film, Gong i Zenith.
Spot z kampanii pokazuje podróż przez Polskę pociągu, który wyjeżdża z Browarów Tyskich zaopatrzony w zapas piwa Tyskie. Pociąg pozdrawiają różne osoby szykujące się do Bożego Narodzenia: montujące ozdoby, kupujące choinkę. Na jednej ze stacji wsiada dwóch nieznających się wcześniej mężczyzn, którzy w wagonie barowym, pijąc piwo Tyskie, przechodzą na ty.
Reklama rozgrywa się w zimowej scenerii, w tle słuchać familijną muzykę. Kończy się hasłem „W święta kolej przejść na TY”.
Format kreatywny z przechodzeniem na ty obowiązuje w reklamach piwa Tyskie od jesieni 2018 roku, przygotowała go agencja Bardzo. Tegoroczna letnia kampania marki była oparta na haśle „Ważne, że znów przechodzimy na TY” i piosence Marka Grechuty „Dni, których nie znamy”.
Wiosną br. przeprowadzono natomiast dwie kampanie nawiązujące do lockdownu z powodu epidemii koronawirusa, w jednej wystąpił dziennikarz muzyczny Wojciech Mann. Z kolei jesienią realizowano akcję pokazującą wsparcie marki Tyskie dla śląskich pubów.
Za działania marketingowe Tyskiego w internecie odpowiada agencja Gong, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Zenith.
Dołącz do dyskusji: Bożonarodzeniowy pociąg z piwem reklamuje Tyskie (wideo)