PKP Intercity testuje sprzedaż biletów przez telefon
SkyCash i PKP Intercity rozpoczęły pilotaż nowego narzędzia umożliwiającego kupowanie biletów z poziomu telefonu komórkowego.
Dzięki aplikacji mobilnej SkyCash pasażerowie PKP Intercity otrzymają możliwość korzystania z nowego sposobu zakupu biletów, a także usług dodatkowych, takich jak płatności za bilety komunikacji miejskiej, parkowanie w kilkudziesięciu miastach, wypłacanie gotówki z bankomatów, przelewy na numer telefonu czy zakup biletów do kina.
Za pomocą aplikacji będzie można kupować bilety na wszystkie połączenia krajowe PKP Intercity obsługiwane przez pociągi EIC oraz TLK.
Użytkownicy aplikacji SkyCash wyszukują połączenie oraz określają parametry, np. liczbę biletów, rodzaj zniżki, klasę czy rodzaj wagonu. Po dokonaniu płatności kartą lub środkami zgromadzonymi na koncie SkyCash ich bilet zostaje automatycznie zapisany w pamięci urządzenia, w zakładce "Kontrola". Wszystkie bilety są dodatkowo wysyłane na ich adres e-mail. Ponadto osoby korzystające ze SkyCash będą mogły wybrać opcję zakupu biletów wraz z fakturą VAT. Aplikacja obejmuje również opcję ich zwrotu, bez konieczności udawania się do dworcowej kasy.
Nowe rozwiązanie jest obecnie w fazie testów, a start usługi zaplanowano na przełom listopada i grudnia br.
Bezpłatną aplikację SkyCash można pobrać wpisując w przeglądarce telefonu adres m.skycash.com, wysyłając pustego SMS-a na numer 510 510 205 (opłata zgodna z cennikiem operatora telekomunikacyjnego) lub korzystając z dedykowanego sklepu z aplikacjami. Obecni użytkownicy będą mogli korzystać z nowej usługi bezpośrednio po uruchomieniu SkyCash, bez konieczności przeprowadzania dodatkowej aktualizacji.
Dołącz do dyskusji: PKP Intercity testuje sprzedaż biletów przez telefon