Plakat "Miejsce kobiet jest w kuchni" to część kampanii marki Porta
Producent drzwi Porta rozpoczyna kampanię "Otwórz się na siebie". W teaserowej części kampanii marka wykorzystała mobilne nośniki z hasłami np. „Miejsce kobiet jest w kuchni". Twarzami akcji są aktorka Magdalena Różczka, dziennikarka Gabi Drzewiecka i celebrytka Lara Gessler - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Po Polsce od ubiegłego tygodnia krążą samochody z hasłami w mocno stereotypowy sposób opisującymi kobiety. To teaser komercyjnej kampanii marki Porta - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
Kampanię "Otwórz się na siebie" w ubiegłym tygodniu zainicjowały plakaty krążące na mobilnych nośnikach zewnętrznych w wybranych polskich miastach (Warszawa, Kraków, Trójmiasto). Widać było na nich hasła „Miejsce kobiet jest w kuchni”, „Kobiety ciągle gadają i gadają” czy „Kobiety są przewrażliwione na punkcie dzieci”.
Fot. WM
Jak przekazali nam przedstawiciele Jet Line, do kampanii użyto 7 mobilnych nośników w pięciu miastach.
Billboard "Kobiety są przewrażliwione na punkcie dzieci” był widziany m.in. przed Instytutem Matki i Dziecka w Warszawie oraz Szpitalem Morskim im. PCK w Gdyni.
Na krakowskim Kazimierzu i na molo w Gdyni w Orłowie przechodnie widzieli natomiast hasło "Kobiety ciągle gadają i gadają”.
Nowa kampania Porta dla kobiet
Kampania "Otwórz się na siebie" ruszyła oficjalnie w poniedziałek. Obok billboardów, obejmuje działania w digitalu, głównie landing page otworzsiena.pl., działania kontentowe na WP.pl, reklamę prasową. Zaplanowano także konkurs, w którym do wygrania jest 2-osobowy wyjazd do SPA. Całość działań uzupełniają formaty display oraz aktywności na Facebooku marki i kanałach social media ambasadorek. Akcja potrwa do 15 marca br.
W kampanii występują aktorka Magdalena Różczka, dziennikarka Gabi Drzewiecka i celebrytka Lara Gessler.
Fot. Jet Line/materiały prasowe
Na stronie otworzsiena.pl opublikowano spoty będący rozwinięciem komunikacji z mobilnych nośników. Lara Gessler przekonuje, że umiejętność gotowania daje kobiecie "dużo więcej władzy niż zasiadanie przy niejednym stole negocjacyjnym". Celebrytka pojawia się na billboardzie przy haśle "Miejsce kobiet jest w kuchni", z dopiskiem "I dobrze".
Gabi Drzewiecka opowiada, że dzięki temu, że lubi mówić, została dziennikarką. Jej wizerunek na billboardzie pojawia się przy sloganie "Kobiety ciągle gadają i gadają", z dopiskiem "I dobrze".
Magdalena Różczka w reklamie uzupełnia inne hasło z teasera, "Kobiety są przewrażliwione na punkcie dzieci". Aktorka wyjaśnia, że dzięki temu "los dzieci pozostawionych zaraz po urodzeniu nie jest mi obojętny".
- W kampanii „Otwórz się na siebie” marka Porta stawia na kobiety i ich cechy, które stereotypowo bywają traktowane jako wady. Twórcy kampanii podkreślają szczególną rolę ambasadorek, które swoją autentyczną postawą i życiowymi wyborami udowadniają, że stereotypowo kobiece cechy mają pozytywny wpływ na to, co może stać się pasją, zawodem czy powołaniem - czytamy w komunikacie prasowym na temat akcji.
Za koncepcję, kreację i realizację kampanii odpowiada Scholz & Friends Warszawa we współpracy z pozostałymi agencjami Grupy S/F – The Digitals i Booost. Współpraca z Portą jest wynikiem wygranego przetargu i ma charakter projektowy.
Dołącz do dyskusji: Plakat "Miejsce kobiet jest w kuchni" to część kampanii marki Porta