„Gdy wymagasz więcej” w kampanii reklamuje plastrów opatrunkowych Viscoplast (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa plastrów opatrunkowych Viscoplast (produkowanych przez 3M Poland) realizowana pod hasłem „Gdy wymagasz więcej”. Akcję przygotowały agencja reklamowa Opus B i dom mediowy Codemedia.
Nowa kampania marki ma udowodnić, że wysoka jakość opatrunków Viscoplast nie jest dziełem przypadku. Na potrzeby projektu stworzony został spot telewizyjny, którego centralnym obiektem jest właśnie plaster - odkrywanie kolejnych jego warstw pokazuje widzom, jak wielkie jest zaangażowanie naukowców w tworzenie opatrunków, gwarantujących bezpieczeństwo i komfort stosowania.
- Wydawać mogłoby się, że plastry czy opatrunki są produktami raczej nieskomplikowanymi, ale zapewnienie pełnej ochrony użytkowników w różnych warunkach możliwe było dzięki zastosowaniu naprawdę zaawansowanych technologii w każdym produkcie Viscoplast i to właśnie chcieliśmy pokazać w naszej kampanii - opisuje Beata Strzeszewska z 3M Poland.
Kampania, prowadzona pod hasłem „Gdy wymagasz więcej”, potrwa do 18 czerwca br. Poza emisją spotu telewizyjnego, planowane są działania w obszarze social media oraz PR, ekspozycja w punktach sprzedaży, działania edukacyjne, a także zaangażowanie marki w projekt dotyczący honorowego krwiodawstwa.
Spot telewizyjny do kampanii został przygotowany przez Agencję OpusB. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia, który zajmuje się kompleksową strategię komunikacji marki Viscoplast w br.
Dołącz do dyskusji: „Gdy wymagasz więcej” w kampanii reklamuje plastrów opatrunkowych Viscoplast (wideo)