Anna Mucha i Arkadiusz Jakubik reklamują Play na Boże Narodzenie
W bożonarodzeniowej kampanii reklamowej sieci Play występują aktorzy Anna Mucha (promuje ofertę abonamentową ze smartfonami) i Arkadiusz Jakubik (promuje internet światłowodowy i telewizję).
Anna Mucha w bożonarodzeniowym spocie Play odwiedza salon sprzedażowy sieci, żeby kupić prezent dla mamy. Pracownik poleca jej smartfony w mocno obniżonych cenach.
Kampania podkreśla, że w wybranych planach abonamentowych, głównie L i Homebox, smartfony Xiaomi, realme i Samsunga są tańsze nawet o 50 proc., dla klientów przenoszących do Play numer z innej sieci i podpisujących umowę na 24 miesiące.
Anna Mucha w ostatnich latach wystąpiła już w kilku kampaniach Play. Zadebiutowała w nich w 2015 roku u boku Kuby Wojewódzkiego.
Z kolei Arkadiusz Jakubik reklamuje promocję, w ramach której internet światłowodowy i usługa telewizyjna (z pakietem Max Premiu 172 stacjami) jest dostępna przez pierwsze 12 miesięcy za darmo. Przez następny rok umowy opłatę miesięczną obniżono natomiast ze 145 do 105 zł przy prędkości 100 Mb/s, ze 165 do 125 zł przy 1 Gb/s i ze 195 do 155 zł przy 5 Gb/s.
Latem br. Play rozstrzygnął przetarg reklamowy, wybierając do współpracy agencję Plej w miejsce Grandesów. Obsługą marketingową operatora zajmują się także dom mediowy EssenceMediacom Poland (planowanie i zakup mediów) oraz agencja MSL (public relations).
Grupa Play, do której od wiosny ub.r. należy UPC Polska, w drugim kwartale br. pozyskała netto 77 tys. użytkowników usług mobilnych i 19 tys. w segmencie usług stacjonarnych. Kwartalne przychody wzrosły pro forma o 4,3 proc., m.in. dzięki wyższej sprzedaży urządzeń na czele ze smartfonami.
Dołącz do dyskusji: Anna Mucha i Arkadiusz Jakubik reklamują Play na Boże Narodzenie