Ofensywa serialowa Playera: 10 własnych produkcji do końca przyszłego roku
Należący do TVN Warner Bros. Discovery serwis Player planuje do końca 2023 r. pokazać co najmniej 10 własnych seriali pod marką Player Original - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wśród planowanych tytułów znajdują się zarówno premiery, jak i nowe sezony seriali emitowanych już wcześniej.
Już od września br. można w Playerze oglądać trzeci sezon serialu “Szadź” z Maciejem Stuhrem w roli głównej. 15 listopada pojawi się drugi sezon “Skazanej” z Agatą Kuleszą, a w grudniu nowy serial “Mój agent”, opartym na francuskim formacie „Dix pour cent”, gdzie gościnnie wystąpią m.in. Magdalena Cielecka.
"Motylek" i serial o Pati nowymi produkcjami Playera
Obecnie trwają też zdjęcia do serialu inspirowanego kryminałem Katarzyny Puzyńskiej “Motylek". W październiku rozpoczną się prace na planie spin-offu „Skazanej” opowiadającego o Pati, którą zagra Aleksandra Adamska.
Kolejne produkcje Playera są w planach. Licząc od września tego do końca 2023 r. w serwisie ma pojawić w sumie 10 produkcji serialowych.
- Player niezmiennie dobrym serialem stoi. Inwestujemy w najlepsze treści. Niezależnie od tego, czy chodzi o adaptacje zagranicznych scenariuszy, ekranizacje książkowych bestsellerów, czy historie oryginalne autorstwa działu fabularnego TVN Warner Bros. Discovery. Seriale pod marką Player Original są wisienką na torcie dla naszych użytkowników, którzy doceniają dobre i jakościowe produkcje. Niezmiernie cieszę się, że w najbliższych miesiącach biblioteka Player Original powiększy się o przynajmniej 10 premier. To dowód na to, że rośniemy i nie ustajemy w wysiłkach, by nasi widzowie nie mogli oderwać oczu od ekranu - mówi Wirtualnemedia.pl Maciej Gozdowski, szef platformy Player.pl.
Gozdowski przejął niedawno całkowicie nadzór nad ofertą programową serwisu, po tym jak Bartłomiej Główczyński, szef ramówki Playera, rozstał się z firmą, a dyrektor programowa serwisu Lidia Kazen została szefową kanału TVN.
Player rozbudowuje bibliotekę seriali
Dziś biblioteka Player Original obejmuje takie produkcje jak “Chyłka”, “Szadź”, “Skazana”, “Behawiorysta”, “Pajęczyna”, “Kontrola”, “Tajemnica zawodowa”, “Żywioły Saszy - Ogień”, “Nieobecni”, “25 lat niewinności. Sprawa Tomka Komendy”, “Mamy to”, “Misja”. Każda premiera serialu w Playerze plasuje się w czołówce trzech najchętniej oglądanych tytułów w serwisie.
Ostatnio serwis podniósł ceny, co właśnie tłumaczył rozwojem oferty programowej. Pakiet Playera z reklamami, który kosztował dotąd 8 zł miesięcznie, teraz kosztuje 10 zł. Z 18 zł do 20 zł wzrosła zaś miesięczna cena pakietu platformy bez reklam.
Player nie podaje liczby klientów. Z nieoficjalnych informacji wynika, że w marcu br. liczba subskrybentów platformy miała wynosić wtedy 1,5 mln.
Z danych Mediapanel wynika, że w lipcu br. Player miał 2,44 mln użytkowników, 8,23 proc. zasięgu oraz 2 godziny, 21 minut i 48 sekund spędzonych średnio przez odwiedzającego.
Konkurencyjny serwis Polsat Box GO też zapowiedział na najbliższe miesiące premierę 10 seriali - ma pokazywać nawet dwie produkcje miesięcznie, przy czym to zmiana strategii, bo od lutego do sierpnia nie było tam żadnej polskiej premiery serialowej. W tym miesiącu serwis zaczął udostępniać odcinki czwartej serii "Komisarz Mamy" oraz nowego serialu "Rodzina na Maxa".
Dołącz do dyskusji: Ofensywa serialowa Playera: 10 własnych produkcji do końca przyszłego roku