player.pl z oficjalnym kontem na TikToku
W piątek, 20 marca player.pl uruchomił swój oficjalny profil na TiKToku. Na kanale można śledzić urywki najlepszych programów rozrywkowych, seriali TVN i Discovery, a także rozmowy, tutoriale oraz wyzwania z najsławniejszymi polskimi celebrytami i influencerami.
Na oficjalnym kanale player.pl na TikToku można już znaleźć materiał o głośnym filmie Jana Komasy „Sala samobójców. Hejter”. Na profilu pojawią się także m.in. fragmenty „Kuchennych rewolucji”, „Królowych życia”, „Top model”, „Patentu na kasę” czy „Szkoły”.
- Jak pokazują badania młodzi widzowie spędzają większość swojego czasu w social media, a wśród nich TikTok wychodzi na prowadzenie. Player ma moc świetnego, wciągającego kontentu dla młodzieży. Chcemy być jeszcze bliżej naszych fanów - w środowisku, które jest dla nich naturalne i dostarczać im treści w sposób, w jaki chcą je konsumować. Szczególnie że w obecnej sytuacji epidemiologicznej spędzają więcej czasu w domowym zaciszu i szukają angażującej rozrywki. Jest to dla nas nowy kanał komunikacji z młodszymi widzami - komentuje Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający player.pl.
Profil player.pl na TikToku powstał we współpracy z DDOB.
Według danych Gemius/PBI w styczniu br. Player.pl zanotował 2,47 mln użytkowników i 33,06 mln odsłon.
Pod koniec lutego br. Piotr Korycki, prezes TVN Discovery Polska, przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl, że z płatnej oferty subskrypcyjnej Player.pl na koniec ub.r. korzystało 300 tys. internautów.
Dołącz do dyskusji: player.pl z oficjalnym kontem na TikToku