Plencler, Choromańska i Winkler tworzą agencję Upside
Startuje agencja Upside oparta na modelu growth service. Firmą kierują Janusz Plencler, Anna Choromańska i Marcin Winkler.
Rozpoczynająca właśnie działalność agencja Upside oferuje usługi business intelligence wykorzystujące pełen zakres narzędzi marketingowych. Firma proponuje klientom ze wszystkich sektorów rynku pre-testy konsumenckie własnych pomysłów kreatywnych oraz współpracę w zakresie innowacji. Działa przy tym w modelu growth service, część swojego wynagrodzenia uzależniając od efektywności przygotowanej przez siebie kampanii.
Upside założyli Janusz Plencler (na zdjęciu z lewej), który wcześniej uruchomił i kierował agencją Peppermint, oraz Marcin Winkler, były dyrektor zarządzający Optimum Media OMD i account director w Macroscope OMD. W agencji pracuje również Anna Choromańska, wcześniej client service director w Laboratory & Co. Plencler zajmuje w firmie stanowisko prezesa, a Winkler i Choromańska – managing partnerów. – Zakładamy nieustanne poszukiwanie źródeł wzrostu oraz weryfikację idei kreatywnych, współpracując w tym zakresie z ośrodkami naukowymi i dostawcami usług marketingowych – opisuje Marcin Winkler.
Agencję – mającą własny dział research & development – wsparła inwestycyjnie SpeedUp należąca do grupy Venture Angles. Upside rozpoczęła już pracę dla klientów z branży FMCG.
Dołącz do dyskusji: Plencler, Choromańska i Winkler tworzą agencję Upside