„Gdyby złotówka miała wielką moc” - Wojciech Mecwaldowski reklamuje kolejne abonamenty w Plusie
Nowa kampania reklamowa sieci Plus (grupa Cyfrowy Polsat) z udziałem aktora Wojciecha Mecwaldowskiego wspiera promocję, w której klient za kolejny abonament przez pierwszy rok płaci tylko 1 zł miesięcznie.
Kampania informuje o promocji, w której klient taryfy abonamentowej Plusa kosztującej nominalnie 85 zł miesięcznie (z 10 zł rabatu za e-fakturę) może kupić abonament dla drugiego numeru. W ramach programu smartDom za każdy numer płaci 60 zł miesięcznie, a w promocji opłata miesięczna za drugi abonament wynosi tylko 1 zł.
W reklamie Wojciech Mecwaldowski podkreśla, że w tym kontekście jedna złotówka ma taką moc, że warto walczyć o odzyskanie złotówki włożonej do mechanizmu zamka w koszyku na zakupy w centrum handlowym.
Kampania podkreśla, że w ramach taryfy abonamentowej za nominalne 85 zł miesięcznie klient dostaje nielimitowane SMS-y, MMS-y i rozmowy do wszystkich sieci krajowych oraz 120 GB pakietu internetowego. Ponadto smartfony realme C11 i Xiaomi Redmi Note 11 są dostępne w promocyjnych cenach.
W plusie każdy klient z pierwszym abonamentem za minimum 44,90 zł miesięcznie musi kupić smartfona.
Wojciech Mecwaldowski występuje w reklamach Plusa od sierpnia ub.r., kiedy sieć wraz z innymi głównymi markami grupy Cyfrowy Polsat zyskała nową, spójną identyfikację wizualną. W spotach odgrywa pracownika salonu sprzedażowego.
Działania reklamujące Plusa obejmują wszystkie kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem. Za kreację kampanii odpowiada agencja Freundschaft, za produkcję spotów - dom produkcyjny TFP, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Vizeum.
Dołącz do dyskusji: „Gdyby złotówka miała wielką moc” - Wojciech Mecwaldowski reklamuje kolejne abonamenty w Plusie