Szymon Majewski prowadzi teleturniej technologiczny w reklamie internetu światłowodowego w Plusie (wideo)
Sieć telekomunikacyjna Plus rozpoczęła kampanię promującą internet światłowodowy. W spocie Szymon Majewski prowadzi teleturniej.
W reklamie Szymon Majewski jest gospodarzem teleturnieju „Tytanii technologii”. Pyta w nim rodzinę, jaki rodzaj internetu jest oferowany w Plusie.
Spot podkreśla, że sieć oprócz domowego i mobilnego internetu LTE zapewnia obecne stacjonarny internet światłowodowy. Pojawił się on w ofercie Plusa w połowie grudnia, jest świadczony na łączach Netii, kosztuje od 60 do 100 zł miesięcznie.
Przypomnijmy, że grupa Cyfrowy Polsat (do której należy Plus) w połowie ub.r. sfinalizowała przejęcie większościowego pakietu akcji Netii. Za 66 proc. kapitału spółki zapłaciła 1,3 mld zł. Usługi Netii włączono do sieci sprzedaży Plusa i Cyfrowego Polsatu oraz programu rabatowego SmartDom.
W ostatnich tygodniach Plus reklamował promocję dotyczącą zakupu drugiego smartfona, w spotach Szymon Majewski był zmultiplikowany.
Nowa akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet oraz outdoor.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Scholz&Friends Warszawa. Spot nakręcił Mateusz Wichłacz, wyreżyserował Bartek Prokopowicz, produkcją zajął się dom produkcyjny TFP, a postprodukcją - Televisor i Ztudio. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.
Dołącz do dyskusji: Szymon Majewski prowadzi teleturniej technologiczny w reklamie internetu światłowodowego w Plusie (wideo)