Marianna Zydek i Maciej Musiałowski reklamują Plusa na Kartę
Rusza nowa seria kampanii reklamowych Plusa na Kartę (grupa Cyfrowy Polsat), w której główne role grają aktorzy Marianna Zydek i Maciej Musiałowski. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Freundschaft, TFP i Televisor.
W kampanii Maciej Musiałowski gra stałym klientem niewielkiego osiedlowego sklepiku oferującego też startery i doładowania w Plusie na Kartę, a Marianna Zydek - sprzedawczynię. Maciejowi w różnych sytuacjach towarzyszyć będą usługi Plusa na Kartę. Zabawne scenki z udziałem bohaterów są utrzymane w konwencji mocumentary.
Pierwszy spot, opowiadający o planowanym przez Macieja wyjeździe wakacyjnym na Hel, wspiera promocję, w ramach której nowy klient Plusa na Kartę po doładowaniu za 10 zł może korzystać w dwóch ofert: miesiąc korzystania za darmo oraz 200 GB pakietu internetowego przez 30 dni.
Podobna konwencja mocumentary w reklamach oferty abonamentowej Plusa pojawiła się w marcu br.: do reklamującego sieć już wcześniej Wojciecha Mecwaldowskiego dołączyli Anna Smołowik i Filip Orliński.
Za kreację kampanii Plusa i Plusa na Kartę odpowiada agencja reklamowa Freundschaft. Spoty wyreżyserował Maciek Bochniak, realizacją zajął się dom produkcyjny TFP, a postprodukcją Televisor. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa iProspect (dentsu Polska).
Działania reklamowe Plusa na Kartę obejmują telewizję, internet, radio, outdoor oraz salony sprzedażowe (BTL).
W pierwszym kwartale br. grupa Cyfrowy Polsat zanotowała wzrost wpływów o 7,1 proc., głównie dzięki wyższej sprzedaży sprzętu, a jej zysk netto skurczył się o 212,8 do 71 mln zł.
Firma na obsługę zadłużenia wydała 179 mln zł więcej niż przed rokiem. Na koniec marca miała sprzedanych 6,23 mln jednostkowych usłu (RGU) telefonii mobilnej w modelu abonamentowym (0,4 proc. więcej niż rok wcześniej) oraz 2,54 mln w modelu prepaidowym (po spadku o 4,7 proc. rok do roku).
Dołącz do dyskusji: Marianna Zydek i Maciej Musiałowski reklamują Plusa na Kartę