PMPG: Nano zastępuje BTL Point Group
Należąca do Platformy Mediowej Point Group agencja BTL Point Group zmieniła nazwę na Nano. Pracę w firmie rozpoczął Paweł Świerżewski.
– Cząstka „BTL” w poprzedniej nazwie naszej agencji już od dawna nie przystawała do obszaru naszego działania i komunikacyjnie, na poziomie percepcji potencjalnych klientów, mocno go ograniczała – tak rebranding firmy uzasadnia jej client service director Łukasz Janowski. Zmiana nazwy to zwieńczenie zmian organizacyjnych i jakościowych, które w ostatnich kilku miesiącach nastąpiły w agencji.
Nową strategię firmy przygotował Paweł Świerżewski, który niedawno objął w niej stanowisko business development directora. Poprzednio pracował w agencji IQ Marketing, a wcześniej był związany m.in. z VA Strategic Communications, EuroRSCG Marketing House i Sinea Production. – Nowa nazwa, Nano, to również zdecydowany krok w kierunku innowacyjności, której RTB już wkrótce ujrzy światło dzienne, umożliwiając naszym klientom wzniesienie relacji brand-konsument na zupełnie inny poziom zaawansowania czy raczej zaangażowania emocjonalnego – przekonuje Świerżewski.
Rebranding agencji wspiera kampania reklamowa prowadzona pod hasłem „Szczegół to nie drobiazg”. Jej teaserowy etap objął ostatnie wydanie tygodnika „Wprost” oraz e-mailing.
Dołącz do dyskusji: PMPG: Nano zastępuje BTL Point Group