Po 470 tys. odtworzeń na żywo programu Tomasza Lisa, „#dziejesienazywo” z 300 tys.
Grupa Onet-RASP skończyła emisję wiosennej serii programu Agnieszki Burzyńskiej, a programy Tomasza Lisa i Bartosza Węglarczyka będą emitowane do końca lipca. Dotychczasowe odcinki programu Lisa notowały średnio po ok. 1,5 mln odtworzeń. Przed tygodniem zaczęła się przerwa wakacyjna programu Wirtualnej Polski „#dziejesienazywo”.
Program Tomasza Lisa jest emitowany od 29 lutego w poniedziałki o godz. 19:30 na żywo na stronach głównych Onet.pl i Newsweek.pl (kilka odcinków wyjątkowo nadano w inne dni lub o innej godzinie), a potem udostępniany w całości w serwisie VoD.pl.
Jak poinformowało nas biuro prasowe Grupy Onet-RASP, dotychczasowe 21 odcinków programu na żywo notował średnio po ok. 470 tys. odtworzeń, potem jeszcze ponad 900 tys. Średni czas odtworzenia każdego odcinka w serwisie VoD.pl wyniósł ponad 20 minut (odcinki trwają po 40-50 minut).
Pod koniec kwietnia w serwisach Onet.pl i Fakt24.pl jest emitowany program „Burza polityczna” prowadzony przez Agnieszkę Burzyńską. Na żywo można go oglądać w środy o godz. 9:30. Dotychczas pokazano 13 10-minutowych odcinków, z których najpopularniejszy był ten z udziałem Witolda Waszczykowskiego - zanotował 200 tys. odtworzeń.
Z kolei w drugiej połowie czerwca na portalu Onet.pl zadebiutował program „Subiektywny” prowadzony przez Bartosza Węglarczyka, od marca pełniącego funkcję dyrektora programowego portalu. Odcinki programu są udostępniane w piątki, a z pierwszych trzech najpopularniejsza była trzyczęściowa rozmowa z prezydentem Andrzejem Dudą, która zanotowała ok. 500 tys. odtworzeń.
Ostatni przed przerwą wakacyjną odcinek „Burzy politycznej” został pokazany w minionym tygodniu, natomiast programy Tomasza Lisa i Bartosza Węglarczyka będą emitowane do końca lipca. Wszystkie produkcje wrócą na początku września.
- Wszystkie programy premium będą miały przerwę w realizacji wynikającą po prostu z sezonu urlopowego - większość prowadzących będzie nieobecna w sierpniu. Lipiec z racji ważnych wydarzeń (szczyt NATO, Światowe Dni Młodzieży) jest dla nas w tym roku „normalnym” miesiącem pracy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, corporate PR manager w Grupie Onet-RASP.
Z kolei na stronie głównej WP.pl od jesieni ub.r. pokazywane są od poniedziałku do piątku dwa godzinne pasma na żywo „#dziejesienazywo”: przed południem publicystyczne (prowadzą je w różne dni Jacek Żakowski, Paweł Lisicki, Michał Kobosko , a od stycznia br. także Sławomir Sierakowski, Robert Mazurek), a po południu lifestylowe. Z początkiem zeszłego tygodnia zaczęła się wakacyjna przerwa w ich emisji.
- W czerwcu i lipcu realizowaliśmy specjalny program live „#dziejesienaeuro”. W sumie przeprowadziliśmy 40 godzin transmisji z Euro 2016 i wyprodukowaliśmy ponad 340 materiałów wideo dotyczących mistrzostw. W WP oglądać można też było wydania specjalne programu informacyjnego „#dziejesienazywo” związane z Brexitem - wylicza Katarzyna Halicka, rzeczniczka prasowa Grupy Wirtualna Polska. - Teraz skoncentrujemy się na Światowych Dniach Młodzieży. Będziemy na żywo relacjonować wydarzenie m.in. z Krakowa, Częstochowy, Oświęcimia. Planujemy też uruchomienie w Krakowie studia telewizyjnego - zapowiada.
Wcześniej Wirtualna Polska podała, że nadany pod koniec lutego w ramach „#dziejesienazywo” wywiad z Lechem Wałęsą oglądało na żywo prawie 380 tys. użytkowników, a tygodniowy cykl programów na żywo „100 dni rządu” miał średnio 276 tys. widzów. Natomiast wszystkie wyemitowane do tamtego momentu odcinki obu pasm notowały średnio po 300 tys. odtworzeni.
Program „#dziejesienażywo” w odświeżonej formule wróci na WP.pl po przerwie wakacyjnej. Potem będzie emitowany również w przygotowywanym przez wydawcę kanale telewizyjnym o roboczej nazwie WP1.
Od października br. korzystanie z treści audio i wideo będzie osobno mierzone w badaniu Gemius/PBI, w zeszłym tygodniu udostępniono wytyczne dla wydawców, którzy chcą, żeby ich strony i aplikacje zostały objęte tym pomiarem.
Dołącz do dyskusji: Po 470 tys. odtworzeń na żywo programu Tomasza Lisa, „#dziejesienazywo” z 300 tys.