SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Poczuj smak wygranej!” – Adam Małysz w kampanii Lotto

Rusza kampania reklamowa Lotto oparta na wizerunku Adama Małysza. Akcję – obejmującą prasę i internet – przygotowały firmy Propeller Film i ZenithOptimedia.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa Lotto z udziałem Adama Małysza ma charakter wizerunkowy. „Staraliśmy się podkreślić to, co łączy naszą markę i Adama Małysza: radość wygrywania, realizacja swoich marzeń i pasji. Chcemy, aby w efekcie kampanii Lotto było postrzegane jako marka dla ciekawych ludzi, którzy mają odwagę realizować swoje pasje i marzenia” – informuje Totalizator Sportowy.

Przekaz wykorzystywany w akcji ma formę pozytywnego przesłania od Adama Małysza wyrażonego jako cytaty sygnowane jego nazwiskiem. Kampania jest elementem repozycjonowania marki Lotto, której nowym polem kompetencji ma być szeroko pojęta rozrywka.


Akcja od 7 marca jest prowadzona w prasie („Super Express”, „Gazeta Wyborcza”, „Show”, „Tele Tydzień”, „Newsweek Polska”, tytuły z pakietów Big Press i Press Power) oraz internecie (Gazeta.pl, msn.gazeta.pl, Plejada.pl, sport.wp.pl, sport.interia.pl/sporty-zimowe, Female.pl, Freestyle.pl, MagazynWino.pl, Malemen.pl, TVP Styl Życia, TVP Gwiazdy, LuxClub.pl, Stylistka.pl, Szafa.pl, Uroda.com, WP Facet - LifeStyle, Weddingtv.pl, WP Kobieta - Czas Wolny, WPtv Lifestyle, Narty.pl; pakiety w ramach programu pay per click: Adleader, Netshare, Społeczności, Axelspringer, Gadu Gadu, Businessclick, Wirtualna Polska).

Kreację kampanii – zaplanowanej do końca marca – odpowiada konsorcjum reprezentowane przez Propeller Film, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.

Dołącz do dyskusji: „Poczuj smak wygranej!” – Adam Małysz w kampanii Lotto

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bartas
Bardzo ładne.
0 0
odpowiedź