993 tys. widzów drugiego sezonu „Pod powierzchnią” w TVN. 13,71 mln zł z reklam
Drugi sezon „Pod powierzchnią” oglądało średnio 993 tys. osób, o 600 tys. widzów mniej względem pierwszej odsłony serialu emitowanej w niedzielne wieczory. Produkcja dała TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i drugie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 13,71 mln zł.
„Pod powierzchnią 2” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 21.30, w okresie od 22 października do 3 grudnia br. Średnia widownia premierowych odcinków serialu wyniosła 993 tys. osób, co przełożyło się na 7,67 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,77 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,36 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Zdecydowanie największą popularnością w analizowanym okresie cieszył pierwszy odcinek produkcji - zgromadził on przed telewizorami 1,50 mln oglądających.
Względem pierwszego sezonu, emitowanego jesienią ub.r. w niedziele o 21.30, „Pod powierzchnią” straciło 600 tys. widzów. Wówczas produkcja gromadziła 1,59 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 10,98 proc., 14,76 proc. oraz 13,45 proc. udziału.
Rok temu TVN we wtorki o 21.30 emitował trzeci sezon serialu „Diagnoza”, który oglądało średnio 1,72 mln widzów, co przełożyło się na 12,99 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,13 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,77 proc. w grupie 16-59.
TVN w paśmie nadawania serialu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która emitując wtedy gł. końcówkę „M jak miłość” i „Echo serca”, osiągała 18,21 proc. udziału. Druga była TVP1 (gł. „Zniewolona” i „Magazyn Expresu Reporterów”; 8,36 proc.), a czwarty - Polsat (gł. filmy fabularne i „Wataha”; 6,49 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN był wiceliderem rynku.
Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach drugiej edycji serialu wyniosły 13,71 mln zł, podczas gdy pierwsza seria przyniosła TVN 14,70 mln zł z reklam (dane cennikowe, bez rabatów).
Akcja „Pod powierzchnią” osadzona jest w Płocku, a fabuła koncentruje się na czwórce bohaterów, których losy krzyżują się niespodziewanie. Są to małżonkowie Marta i Bartek (w tych rolach Magdalena Boczarska i Bartłomiej Topa), którzy skrywają przed światem tajemnicę, oraz Maciek i Ola (Łukasz Simlat i Maria Kowalska) - ojciec i zbuntowana córka, próbujący na nowo stworzyć rodzinę.
Drugi sezon cyklu przedpremierowo zadebiutował w serwisie player.pl. Pierwszy odcinek został udostępniony odpłatnie w poniedziałek, 17 czerwca br., a kolejne w tym serwisie pojawiały w tygodniowych odstępach.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.
Dołącz do dyskusji: 993 tys. widzów drugiego sezonu „Pod powierzchnią” w TVN. 13,71 mln zł z reklam