Podróżnik Aleksander Doba w kampanii piwa Bosman „Moje życie. Moja pasja”
Kolejnym bohaterem kampanii reklamowej piwa Bosman (produkowanego przez Carlsberg Polska) pod hasłem „Moje życie. Moja pasja” jest podróżnik Aleksander Doba. Akcję browar przygotował wspólnie z firmami LSCG i PHD.
69-letni Aleksander Doba zasłynął niedawno tym, że jako pierwszy człowiek na świecie samotnie przepłynął kajakiem Ocean Atlantycki najdłuższą trasą. W połowie czerwca od amerykańskiej edycji magazynu „National Geographic” otrzymał tytuł Podróżnika Roku 2015.
- Marka Bosman motywuje do realizowania pasji i własnego pomysłu na życie. Jest stworzona dla mężczyzn zdecydowanych, potrafiących z determinacją dążyć do obranego przez siebie celu. Aleksander Doba w stu procentach odzwierciedla te cechy - uzasadnia zaangażowanie go do kampanii Agnieszka Filek, brand manager Bosmana.
W poprzednich reklamach tego piwa pod hasłem „Moje życie. Moja pasja” wystąpili piłkarze Pogoni Szczecin (więcej o tym) oraz piwowarzy z Browaru Bosman (zobacz szczegóły).
>>> Przeglądaj najciekawsze reklamy z Polski i zagranicy w naszym dziale Kreacje
Obecna kampania jest prowadzona na nośnikach outdoorowych w Szczecinie i okolicach.
Kreacją reklam zajęła się agencja LSCG, zdjęcia do nich wykonał Marek Straszewski, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD.
Dołącz do dyskusji: Podróżnik Aleksander Doba w kampanii piwa Bosman „Moje życie. Moja pasja”