„Pokochaj swój pełny biust” w kampanii bielizny Triumph
Firma Triumph zaczęła kampanię reklamującą serię bielizny Beauty-Full skierowaną do kobiet o pełnych kształtach. Akcja, przygotowana przez producenta wspólnie z domem mediowym Carat Polska, jest prowadzona pod hasłem „Pokochaj swój pełny biust”.
Reklamy podkreślają, że seria Beauty-Full obejmuje biustonosze w rozmiarach od C nawet do miseczki H. Ponadto można uzyskać karty podarunkowe o wartości 50 zł.
Akcja reklamowa jest realizowana od lutego w prasie („Avanti”, „Twój Styl”, „Olivia”, „Show”, „Grazia”) oraz internecie (reklamy display w serwisach horyzontalnych i tematycznych, w newsletterach oraz na stronach z sieci Google Display Network). Karta podarunkowa jest dostępna zarówno jako insert w magazynach kobiecych, jak też na stronie promocja-triumph.pl. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Za strategię kampanii oraz planowanie i zakup mediów na jej potrzeby odpowiada dom mediowy Carat Polska (należący do Dentsu Aegis Network Polska).
Dołącz do dyskusji: „Pokochaj swój pełny biust” w kampanii bielizny Triumph